• MNS

    Missfall? :(



    Detta test är taget idag med morgonurin exakt 1 vecka efter jag fick första plusset.

    Hade nog förväntar mig att det skulle vara starkare.

    Vi hade sex igår och nu imorse när jag var på toaletten så blöder jag, klarrött blod inte jättemycket men det kommer varje gång jag torkar och det känns som molvärk i magen.

    Antar att jag kan förvänta mig att detta är ett missfall? :(
  • Svar på tråden Missfall? :(
  • Anonym (Chillet)

    Det låter som missfall tyvärr. Tråkigt :(

  • MNS
    Anonym (Chillet) skrev 2019-11-07 07:11:19 följande:

    Det låter som missfall tyvärr. Tråkigt :(


    Jo jag tar det som missfall så får vi ta nya tag bara :) såklart ledsamt men har känt enda sedan plusset att något är fel.
  • Anonym (Chillet)
    MNS skrev 2019-11-07 07:19:42 följande:

    Jo jag tar det som missfall så får vi ta nya tag bara :) såklart ledsamt men har känt enda sedan plusset att något är fel.


    Det kände jag också med mitt missfall. Hade en känsla att det inte stod rätt till och jag hade rätt. Men 3 månader senare blev jag gravid igen och nu sitter jag och ammar min bebis! :)
  • MNS
    Anonym (Chillet) skrev 2019-11-07 18:55:12 följande:

    Det kände jag också med mitt missfall. Hade en känsla att det inte stod rätt till och jag hade rätt. Men 3 månader senare blev jag gravid igen och nu sitter jag och ammar min bebis! :)


    Ja, sambon blev lite ledsen också förstås men vi satsar på nya tag nu :) fock missfallet konstaterat med blodprov och min kropp har skött det fint själ då hcg redan var nere på 8. Grattis till bebisen! :D
Svar på tråden Missfall? :(