Kraftig kvinna- sex och bekvämlighet
Jag har träffat en härlig kvinna som jag vill utveckla mig tillsammans med. Jag har tidigare bara varit med normalviktiga/vältränade kvinnor och har förmodligen tagit hela sexbiten föegivet.
Dels när jag ber henne klä av sig och visa sig för mig. Jag är van att kvinnor gör det utan tvekan. Hon gör det inte.
Hon vill inte att jag går ner på henne för att... hon vill inte svara på det.
Men alltså- hur gör jag? Mulliga och blyga kvinnor- hur vill ni att en man ger er oralsex?
Vad får er att känna er bekväma med en ny man?
Vad får er att våga visa upp era eventuella brister? SOM NI ANSER ER HA... jag ser hennes kurvor som ett mjukt och erotiskt komplement men hon verkar vara obekväm när jag kysser hennes kurvor.
Jag må vara vältränad och ha vissa fördelar men jag vill trappa ner och vara mer normal. Jag vill ha en normal tjej utan ätstörningar och min avsikt är att finna en partner att bilda familj med.
När jag väl fått gå ner på henne har det varit annorlunda. Jag måste liksom gå djupare för att komma åt. Jag måste flytta undan vissa delar för att kunna jobbet om vi säger så. Hon är väldigt obekväm med det. Vad kan JAG göra för att underlätta?