• Anonym (Henric)

Kraftig kvinna- sex och bekvämlighet

Jag har träffat en härlig kvinna som jag vill utveckla mig tillsammans med. Jag har tidigare bara varit med normalviktiga/vältränade kvinnor och har förmodligen tagit hela sexbiten föegivet.

Dels när jag ber henne klä av sig och visa sig för mig. Jag är van att kvinnor gör det utan tvekan. Hon gör det inte.

Hon vill inte att jag går ner på henne för att... hon vill inte svara på det.

Men alltså- hur gör jag? Mulliga och blyga kvinnor- hur vill ni att en man ger er oralsex?

Vad får er att känna er bekväma med en ny man?

Vad får er att våga visa upp era eventuella brister? SOM NI ANSER ER HA... jag ser hennes kurvor som ett mjukt och erotiskt komplement men hon verkar vara obekväm när jag kysser hennes kurvor.

Jag må vara vältränad och ha vissa fördelar men jag vill trappa ner och vara mer normal. Jag vill ha en normal tjej utan ätstörningar och min avsikt är att finna en partner att bilda familj med.

När jag väl fått gå ner på henne har det varit annorlunda. Jag måste liksom gå djupare för att komma åt. Jag måste flytta undan vissa delar för att kunna jobbet om vi säger så. Hon är väldigt obekväm med det. Vad kan JAG göra för att underlätta?

• Svar på tråden Kraftig kvinna- sex och bekvämlighet
  • Anonym (Kvinna31)

Jag är inte jätte stor men större än normalt så att säga.

Jag föredrar iallafall att klä av mig i mörkret

Att ha någon form av linne som jag bara drar ner över brösten men gömmer magen dom jag hatar sedan graviditeter. Min man behöver inte anstränga sig för att ge oralt men jag älskar när han särar blygdläpparna ordentligt.

• AniieeHär

Hon kanske inte gillar oralsex? Det är som inte lag på det....

If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
  • Anonym (Camilla)

Ta det bara varligt. Konstigt nog så hylla inte hennes kurvor på en gång. Då kan hon ta det som att hon rä en fetisch. Gå långsamt fram. Likaså med oralsexet. Låt det gå en tid och hon är bekvämare i hela sexsituationen. Hon kommer att bli mer avslappnad och modigare. Ta för sig mer. Sen blir det åka av. Jag lovar. Trygghet och tillit är ledorden. Njut av din härliga kvinna!

• Anonym (A)
    Anonym (Camilla) skrev 2019-11-07 17:40:06 följande:
    Ta det bara varligt. Konstigt nog så hylla inte hennes kurvor på en gång. Då kan hon ta det som att hon rä en fetisch. Gå långsamt fram. Likaså med oralsexet. Låt det gå en tid och hon är bekvämare i hela sexsituationen. Hon kommer att bli mer avslappnad och modigare. Ta för sig mer. Sen blir det åka av. Jag lovar. Trygghet och tillit är ledorden. Njut av din härliga kvinna!
    Håller med
  • Anonym (Henric)

Det är just oralt där jag känner mig otillräcklig och okunnig. Hon älskar det och vill ha mer men vågar inte säga hur jag ska göra. Det är mer kött än vad jag är van att ha på fatet. Dra isär? Klämma ihop? Vilka fingrar är skönast? Hon vågar inte svara och jag vill göra det skönt men inte göra henne obekväm. Jag vet att det är högst personligt men det borde väl ändå finnas någon manual kring vad jag iaf ska undvika för att få henne att känna sig mer obekväm? Dvs vad ska jag absolut inte göra?

• Anonym (Kvinna31)
    Anonym (Henric) skrev 2019-11-07 17:45:05 följande:

Det är just oralt där jag känner mig otillräcklig och okunnig. Hon älskar det och vill ha mer men vågar inte säga hur jag ska göra. Det är mer kött än vad jag är van att ha på fatet. Dra isär? Klämma ihop? Vilka fingrar är skönast? Hon vågar inte svara och jag vill göra det skönt men inte göra henne obekväm. Jag vet att det är högst personligt men det borde väl ändå finnas någon manual kring vad jag iaf ska undvika för att få henne att känna sig mer obekväm? Dvs vad ska jag absolut inte göra?

Ta dig tid att utforska henne. Låt dina händer få hitta alla punkter
  • Anonym (Henric)
    Anonym (Camilla) skrev 2019-11-07 17:40:06 följande:

Tack för värdefull input. Vill inte stressa henne men vill ha lite viktiga ledtrådar för vad jag ska tänka på när det bär av.

Jag avgudar hennes mjuka former nu. Men när jag rör dem stelnar hon av totalt. Tex om jag smeker hennes vader och säger ?gud vilka mjuka sköna ben du har. Jag älskar din hud!? Då fryser hon och säger att hon hatar när någon säger att hon är mjuk. Men jag älskar att hon är mjuk. Hade hon blivit någon annan hade jag inte gillat hennes kropp lika mycket. Ofta kontrar hon med ?jag är ju inte lika fast som det du är van vid?. Vilket blir fel för jag vill inte jämföra. Hon har en typ av personlighet som jag bara avgudar. Hon är mjuk/stark/fast/solid och fullkomligt underbar. Vill inte ändra på henne. Bara på mig. Vad kan jag göra?
  • Anonym (Camilla)
    Anonym (Henric) skrev 2019-11-07 17:54:33 följande:

Tack för värdefull input. Vill inte stressa henne men vill ha lite viktiga ledtrådar för vad jag ska tänka på när det bär av.

Jag avgudar hennes mjuka former nu. Men när jag rör dem stelnar hon av totalt. Tex om jag smeker hennes vader och säger ?gud vilka mjuka sköna ben du har. Jag älskar din hud!? Då fryser hon och säger att hon hatar när någon säger att hon är mjuk. Men jag älskar att hon är mjuk. Hade hon blivit någon annan hade jag inte gillat hennes kropp lika mycket. Ofta kontrar hon med ?jag är ju inte lika fast som det du är van vid?. Vilket blir fel för jag vill inte jämföra. Hon har en typ av personlighet som jag bara avgudar. Hon är mjuk/stark/fast/solid och fullkomligt underbar. Vill inte ändra på henne. Bara på mig. Vad kan jag göra?

Vilken härlig man du är. Storvuxna kvinnor är världssämst på att ta en komplimang. Börja försiktigt. Tygla dig lite. Säg inte så mycket i sexakten. Ge henne små komplimanger även utanför sovrummet. Visa med en lätt smekning och din upphetsning att du avgudar hennes kurvor. Njut!
  • Anonym (Henric)
    Anonym (Camilla) skrev 2019-11-07 18:07:14 följande:

Vilken härlig man du är. Storvuxna kvinnor är världssämst på att ta en komplimang. Börja försiktigt. Tygla dig lite. Säg inte så mycket i sexakten. Ge henne små komplimanger även utanför sovrummet. Visa med en lätt smekning och din upphetsning att du avgudar hennes kurvor. Njut!

Tack!

Hon gillar att klä upp sig men blir lätt osäker. Jag älskar hennes former i en pennkjol men hon får höra på jobbet att det inte smickrar hennes former. Hur kan jag öka hennes självförtroende i det? Hon är grymt sexig i pennkjol! Men om hon får göra negativa kommentarer om det vill jag inte stoppa mer ved i elden. Jag kan inte påstå att hon sticker ut i pennkjol mer än att hon bidrar till formskalan. Så. Sjukt. Jävla. Snygg. Men hon är GRYM på sitt arbete så jag blir arg för hennes skull om de bedömer henne utöver hennes kompetens. Känner att det här förhållandet är dömt att misslyckas..

Jag skickar sådana små, subtila signaler vilket såklart spelar Roland om enbart utseende ska bedömas. Men jag vill ha mer av henne.
  • Anonym (Henric)

Thnx 4 help. Hon dumpade mig.

• Anonym (Henric)

Jag var för mesig

• Anonym (Camilla)

Men hej hallå?!? Vill du utveckla? Vad hände? Va trist im hon dumpat dig!

• Anonym (tekniktips)

Om du träffar en annan kraftig tjej så har jag lite tips. Min make kommer åt bättre om jag särar på benen ordentligt, ungefär som hos gynekologen eller ännu lite bredare nästan. Jag är ganska vig trots min storlek så det underlättar, men att sära benen så mycket det går underlättar iaf en del även om man inte nästan kan ligga i split, en del "veck" som annars är i vägen försvinner så.

Om det är möjligt så kan hon ligga på nacken och med benen mot huvudet så att rumpa/underliv blir kroppens högsta punkt, kanske med stöd av lite kuddar eller en saccosäck så är det lätt att komma åt. Väldigt behändigt position att göra mer saker i dessutom.

• Anonym (Men)

Inte för att vara taskig, men du rör vid ställen och hon stelnar till, det är ju ett supertecken att du INTE ska göra det. Kalla henne mjuk osv. Om man märker att någon inte är bekväm så får man ju backa. Det går att visa att man tycker att någon är attraktiv utan att ta upp det som personen är känslig inför.

Trist att det tog slut.

• Anonym (Men)
    Anonym (Camilla) skrev 2019-11-07 18:07:14 följande:
    Håller inte riktigt med här. Bättre att man visar att man avgudar HENNE, inte kurvorna. Att hålla på att dra uppmärksamheten dit tror jag inte är en bra idé. Då kan det som någon annan skrev bli att hon tror att det är en fetish, och det är inte så kul.
  • Anonym (Henric)
    Anonym (Men) skrev 2019-11-07 22:42:57 följande:

Inte för att vara taskig, men du rör vid ställen och hon stelnar till, det är ju ett supertecken att du INTE ska göra det. Kalla henne mjuk osv. Om man märker att någon inte är bekväm så får man ju backa. Det går att visa att man tycker att någon är attraktiv utan att ta upp det som personen är känslig inför.

Trist att det tog slut.

Hon sa att det hon behövde var en psykolog. Jag är inte psykolog. Förstår att det här varit jobbigt för henne både psykiskt och fysiskt. Känner ändå att jag inte är rätt person för att ?laga? henne så hon gjorde nog rätt. Lite tufft bara för jag var nog förälskad i hennes person.
Svar på tråden Kraftig kvinna- sex och bekvämlighet