• Donaldduck1234

    Mode för xxs?

    Hej

    Jag är 155, väldigt petit i kroppen och väger ca 46 kg. Min storlek varierar mellan 34-36 normalt sett. Jag har fått för mig att kläderna i kedjorna, designermärken etc. nuförtiden har blivit allt större. Ex kläder på Hm är jag mellan 32-34 när det finns 32. Jag hittar ex ingen vinterjacka som passar. Allt är stort stort!!!

    Någon som har tips på varumärke, kedja eller liknande som har lite smalare o kortare kläder?

    Börjar bli rätt less.

    Ps. Jag kommer från liten släkt så ingen idé att säga åt mig att äta upp mig. Väldigt späd i kroppsbyggnad så även om jag gick upp ett par kilo får jag inte bredare axlar eller höfter för det..

  • Svar på tråden Mode för xxs?
  • joffan

    Finns inget på barnavdelningen som passar? Finns kläder där som inte är barnsliga. Dessutom är det billigare

  • Johanna1986

    Vet en annan kvinna med samma problem. För henne e de mest skorna som e problem. Hon köper från USA.

    Har du provat Zara? Deras kläder e lite mindre. Hade jag varit dig hade jag kollat italienska märken samt barnavdelningen.

  • Donaldduck1234

    Någon annan?

    Zara kan ha jackor så ibland funkar det, beroende på modell. Weekday, monki, hm kan gå. Veromoda. Men de har också liksom andra kedjor rätt stora kappor så det matchar breda massan. Har några byxor från hope och Filippa k som är ok, men jackorna går inte. Någon som har tips där på lite exklusivare märken som är något mindre i modellen (eller går ner till 34 & 32)?

  • AniieeHär

    Asos och Yesasia.


    If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
Svar på tråden Mode för xxs?