• Helgeflundra

    Är det bara jag eller känns alla lite mer deppig än vanligt?

    Ver inte om det bara är jag som inbillar mig men känns inte alla (för att dra alla över en kam) något mer deppig än vanligt? Jag vet det är höst och så men det är nåt extra just nu. Håller nån med eller är det jag som håller på att bli galen?

  • Svar på tråden Är det bara jag eller känns alla lite mer deppig än vanligt?
  • Anonym (L)

    Det är inte bara du och det är inte alla. Så det är nånstans däremellan.

  • Kramklubba

    Var ute och gick idag på promenad och såg faktiskt 3 tjejer oberoende av varandra som grät. Första gången i livet jag ser 3 olika personer gråta inom loppet av 30 minuter

  • Helgeflundra
    Aikido skrev 2019-11-10 15:56:16 följande:

    Det är bara fylleångest. Testa en vit vecka så ska du se att det släpper.


    Fylleångest är det inte då jag nästintill slutat dricka. Kanske skulle trappa upp lite igen????
    Anonym (L) skrev 2019-11-10 16:05:27 följande:

    Det är inte bara du och det är inte alla. Så det är nånstans däremellan.


    Sanningen ligger kanske där nånstans.
    Kramklubba skrev 2019-11-10 16:12:12 följande:

    Var ute och gick idag på promenad och såg faktiskt 3 tjejer oberoende av varandra som grät. Första gången i livet jag ser 3 olika personer gråta inom loppet av 30 minuter


    Det måste ändå ses som en liten bekräftelse av tesen.

    Jag har verkligen funderat över vilka i ens bekantskapskrets som känner sig helt tillfreds med sig själv och livet i stort, men de är svåra att finna.
  • Aikido
    Helgeflundra skrev 2019-11-10 16:21:29 följande:
    Fylleångest är det inte då jag nästintill slutat dricka. Kanske skulle trappa upp lite igen????
    En liten stänkare skadar nog inte.
  • Frew

    Jag har också känt det.. men funderar på om jag känner så för att jag börjar bli vuxen på riktigt (runt 30). Man kanske ser och känner mer när man blir äldre.. på nåt sätt. Analyserar mer.

Svar på tråden Är det bara jag eller känns alla lite mer deppig än vanligt?