• Sun 10 Nov 2019 17:38
    873 visningar
    5 svar
    -1
    5
    873

    Ensamstående föräldrar, hur långa dagar har era barn på förskolan?

    Jag är ensamstående på heltid och har min ettåring på förskola 6timmar/dag. Hur långa dagar har era barn?

  • Svar på tråden Ensamstående föräldrar, hur långa dagar har era barn på förskolan?
  • Anonym (Stina­)
    Sun 10 Nov 2019 17:40
    #1
    +1

    Vad är syftet med tråden? Skryta om hur du har ditt barn få timmar på förskolan mot vad andra kanske kan ha?

  • Sun 10 Nov 2019 17:50
    #2

    Jag är inte ensamstående, min dotter gick åtta timmar per dag första året, nu går hon elva timmar per dag

  • Anonym (K)
    Sun 10 Nov 2019 17:54
    #3

    Han går inte på förskola alls. Planen som den ser ut nu är att låta honom börja vid 3 eller 4 år (har inte bestämt mig än) och då gå 15-timmars till skolstarten.

  • Sun 10 Nov 2019 18:16
    #4
    Anonym (Stina) skrev 2019-11-10 17:40:31 följande:

    Vad är syftet med tråden? Skryta om hur du har ditt barn få timmar på förskolan mot vad andra kanske kan ha?


    Nej, absolut inte! Jag var bara nyfiken, har vänner som har sina barn både kortare och längre dagar än vad jag har. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om du tog illa vid dig. Det var verkligen inte meningen att trampa någon på tårna. Jag försökte skriva en neutral trådstart och trodde faktiskt inte att någon skulle kunna bli provocerad av den.
  • Anonym (Mmmm)
    Mon 11 Nov 2019 17:56
    #5

    Har barnen varannan vecka, och när de är hos mig går de i snitt 6-7 timmar per dag, ibland blir det dock längre dagar. Försöker få till mer jobb de veckor jag inte har barnen för att få ihop timmarna men håller på att försöka hitta ett annat jobb så i längden kommer det förmodligen bli längre dagar för dem.

Svar på tråden Ensamstående föräldrar, hur långa dagar har era barn på förskolan?