• Jagerika

    Visa bild på positiva gravtester från testlagret

    Jag hittar dåligt med bilder på Google på positiva tester från testlagret, dom jag hittat är väldigt gamla och ser inte alls ut som dom jag har köpt, antagligen har jag en nyare design där testen är smalare idag. Jag undrar alltså om ni som fått positivt gravtest med testlagret nyss, om ni kan visa era bilder här i kommentarerna så jag kan veta vart strecket ska sitta! Har fått ett svagt streck på dessa tester, men blev så fundersam då strecket sitter för långt till vänster. Väldigt tacksam för svar! :)

  • Svar på tråden Visa bild på positiva gravtester från testlagret
  • Jagerika
    Anonym (J) skrev 2019-11-10 19:33:05 följande:
    Tack så jätte jätte mycket!!! Men gud då sitter ju strecket på rätt ställe på mitt test! Måste ta ett nytt!
  • Anonym (?)

    Men finns det inte i instruktionerna en bild/skiss på hur testen ser ut? 1 streck inte gravid, 2 streck gravid. Ofta inte svårare än så på den typen av test.

  • Jagerika
    Anonym (?) skrev 2019-11-11 09:01:32 följande:

    Men finns det inte i instruktionerna en bild/skiss på hur testen ser ut? 1 streck inte gravid, 2 streck gravid. Ofta inte svårare än så på den typen av test.


    Jo det finns det men har fått så otroligt många fejkade streck som är gråa och inte rosa/röda, och detta satt mer till vänster än vad jag trodde det skulle göra så blev tveksam om det var ett riktigt streck eller typ färgrester/skugga
  • Anonym (?)
    Jagerika skrev 2019-11-11 15:37:47 följande:

    Jo det finns det men har fått så otroligt många fejkade streck som är gråa och inte rosa/röda, och detta satt mer till vänster än vad jag trodde det skulle göra så blev tveksam om det var ett riktigt streck eller typ färgrester/skugga


    Gråa streck är negativa. Det man ser är själva gelén som ligger på fiberstickan. Denna kan synas tydligare på ett använt test. Det är färgförändringen som indikerar att testet är positivt inte själva förekomsten av ett streck. Det finns där från början.
Svar på tråden Visa bild på positiva gravtester från testlagret