• Anonym (Kaffedraken)

    Apiforce - erfarenheter?

    Jag undrar om det är någon här som ätit Apiforce (bidrottningsgelé) och vad ni isåfall har för erfarenheter? både positiva och negativa tack :)  

  • Svar på tråden Apiforce - erfarenheter?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har ätit det i några omgångar. Har blivit gravid två gånger de senaste 1,5 åren, men båda slutade i mf. Vet inte om det hjälpte, men jag åt det nog de tillfällena jag blev gravid. Sen har jag också ätit det andra månader när jag inte har blivit gravid. Så jag har tyvärr inget bra svar. Men jag kanske skulle testa igen...

  • Anonym (Kaffedraken)
    Soffan1989 skrev 2019-11-11 12:22:03 följande:

    Jag undrar om det är någon här som ätit Apiforce (bidrottningsgelé) och vad ni isåfall har för erfarenheter? både positiva och negativa tack :)  


    Jag har ätit det för första gången den här cykeln, och vet inte riktigt resultatet än! Är på ÄL + 10 nu men jag har normalt sett kort lutealfas (8-9 dagar) och nu är jag ändå på dag 10 :) har läst i andra trådar att cykeln kan bli rubbad och jag fick i alla fall ÄL på ?rätt? dag men lutealfasen är längre, vilket i mitt fall är jättebra! Man kanske ska äta det längre för att få resultat också men jag känner absolut inte av den alls, alltså den gör inget annat positivt/negativt för mig vad jag vet :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    malinamf skrev 2019-11-12 10:26:05 följande:

    Jag har ätit det för första gången den här cykeln, och vet inte riktigt resultatet än! Är på ÄL + 10 nu men jag har normalt sett kort lutealfas (8-9 dagar) och nu är jag ändå på dag 10 :) har läst i andra trådar att cykeln kan bli rubbad och jag fick i alla fall ÄL på ?rätt? dag men lutealfasen är längre, vilket i mitt fall är jättebra! Man kanske ska äta det längre för att få resultat också men jag känner absolut inte av den alls, alltså den gör inget annat positivt/negativt för mig vad jag vet :)


    Har du ätit det hela cykeln? Har för mig att jag bara åt från mens till äl. Men det kan ha varit något annat tillskott.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Gympafröken skrev 2019-11-12 11:22:51 följande:

    Har du ätit det hela cykeln? Har för mig att jag bara åt från mens till äl. Men det kan ha varit något annat tillskott.


    Exakt, jag åt bara från mens till ÄL :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    malinamf skrev 2019-11-12 11:27:55 följande:

    Exakt, jag åt bara från mens till ÄL :)


    Men så spännande! Då måste du uppdatera oss när du vet hur det gått!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Gympafröken skrev 2019-11-12 16:59:47 följande:

    Men så spännande! Då måste du uppdatera oss när du vet hur det gått!


    Absolut!!! :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Dorisdelfin skrev 2019-11-23 22:47:37 följande:

    Jag äter oxå nu. Uppdaterar om det lyckades :)


    Åh spännande! :) ja berätta hur det går :)
Svar på tråden Apiforce - erfarenheter?