Ni som lämnat
Har ni ändå mått dåligt över att det är slut och sörjt ? Är det normalt trots det är en själv som lämnat? Det är sorgligt på något vis.
Har ni ändå mått dåligt över att det är slut och sörjt ? Är det normalt trots det är en själv som lämnat? Det är sorgligt på något vis.
Ja det är klart det är sorgligt.
Jag var jätteledsen fast jag ville skiljas. Jag sörjde att vi inte fick det att fungera. Jag var ledsen att jag behövde såra min man i och med skilsmässan. Otroligt sorgsen över att det vi planerat för framtiden aldrig fick bli uppfyllt. Ledsen över att "vi" inte längre fanns. Jag sörjer allt vi inte blev. Gråter över att 15 års äktenskap inte längre finns mer än i våra minnen.
Det är jättesorgligt allting även om jag visste att enda utvägen var skilsmässa. Jag ångrar ingenting även om jag är ledsen.
Jag har varit gift två gånger. Första äktenskapet var det jag som tog initiativ till att avsluta, det andra äktenskapet avslutades i samförstånd. Nu är jag singel och funderar mycket på och mår dåligt över att jag misslyckats...misslyckats med att hålla ihop mina äktenskap. Vad har jag gjort för fel? Kunde jag gjort annorlunda? Många tankar kring detta...känner sorg över att kärleken tog slut.