• Tue 12 Nov 2019 10:04
    1953 visningar
    9 svar
    9
    1953

    Förhudsoperation

    Hej jag har gjort en förhuds operation för något år sedan det vill säga gjort ett V klipp men det blev inte riktigt bra
    Nu till saken så tycker min urolog att jag ska ta bort hela förhuden då hon påstår att det skulle bli bättre
    Nu till saken så har jag denna fundering om för och nackdelar ang detta
    Blir känseln sämre efter en tid? andra för och nackdelar ?

  • Svar på tråden Förhudsoperation
  • Anonym (Omsku­ren, man 48)
    Tue 12 Nov 2019 13:16
    #1
    Nya Studenten skrev 2019-11-12 10:04:09 följande:

    Hej jag har gjort en förhuds operation för något år sedan det vill säga gjort ett V klipp men det blev inte riktigt bra
    Nu till saken så tycker min urolog att jag ska ta bort hela förhuden då hon påstår att det skulle bli bättre
    Nu till saken så har jag denna fundering om för och nackdelar ang detta
    Blir känseln sämre efter en tid? andra för och nackdelar ?


    Blev själv omskuren för ca ett år sedan. Vuxen man 48 år. Efter att ha läst en del kommentarer så kan det nog vara så att vi alla reagerar olika på det. För min del så har jag blivit betydligt känsligare och kommer mycket fortare än tidigare. Inte alltid så kul. Jag ger nästan alltid min hustru ett långt oralt förspel för att sedan kunna knulla i några minuter innan jag kommer. Hon rör sällan min kuk numera för då skulle jag komma för snabbt och inte hinna ge henne den orgasm hon förtjänar, inte genom samlag i alla fall. Vi har sex ca en gång i veckan och jag runkar väl 2-4 ggr/månad som det är nu. Funkar bra för oss. Lite klurigt med tekniken i början, men man hittar en teknik som fungerar till slut Cool I övrigt ser jag inga nackdelar. 
  • Anonym (Natur­ligt Nercab­bad)
    Tue 12 Nov 2019 18:53
    #2
    -1

    Är såååå glad att jag inte har en massa förhud.
    Skulle som tjej backa för det - alla gånger.
    Är inte omskuren på något sätt men min förhud täcker inte ollonet
    i 95% av tiden.
    Inte blivit mer okänslig av det tror jag.
    Kan ha en snabbis på några sekunder.
    Gumman tycker väl ibland att jag "nöter" för länge dock.
    Trött o lie helgbira är nog större bovar än just förhuden.

  • Anonym (Omsku­ren)
    Tue 12 Nov 2019 19:51
    #3

    Jag fick välja mellan att bli helt omskuren eller v snittad,jag valde då att bli helt omskuren då det är mycket finare man vill ju vara nöjd med k*ken

  • Anonym (Oroli­g)
    Wed 13 Nov 2019 07:20
    #4

    Men hur funkar det med själva onanin utan förhud,,Min läkare hon försökte verkligen förklara så gott hon kunde att har man inte så lång maskin kan det bli att man kan känna att det blir lite svårare då man kommer åt ollonet lättare och att det då ska kännas otrevligt ,,,står och väger för eller emot saker

  • Anonym (Omsku­ren 46)
    Wed 13 Nov 2019 07:40
    #5

    Jag är helt omskuren sedan tonåren, så härligt. Det är inga problem med onani, finns dessutom glidmedel om du skulle vilja ha det?

    Lycka tills

  • Anonym (Lille­man)
    Wed 13 Nov 2019 20:32
    #6

    Tjena, fick pitten omskuren hos doktorn igår pga trång förhud! Tog nyss av bandaget och det kom lite blod,det skulle inte vara något ovanligt sa doktorn men nu till frågan hur långt tid tar det innan smärtan lägger sig och man börjar se lite resultat på lilleman? Ser just nu ut som att han har varit med i ett världskrig..är det något man ska vara orolig över eller det är vanligt att det ser förjävligt ut dem första dagarna? ???????????????

  • Anonym (Natur­ligt Nercab­bad)
    Wed 13 Nov 2019 20:58
    #7

    Antar att det är helt normalt att Göte ser ut
    som om han vart inne i en pennvässare.
    Lär gå över med tiden.....

  • Anonym (RR)
    Thu 14 Nov 2019 16:29
    #8

    Jag har gjort en förhudsoperation av samma skäl som dig!
    Men jag skulle inte göra om det, om det inte var absolut nödvändigt!
    I början efter operationen gjorde det ont och skavde som f-n och man
    var mer känslig på ollonet. Men sedan blev man mer och mer okänslig där.
    Jag tycker att jag har fått ett sämre sexliv efter detta ingrepp.

  • Mon 25 May 2020 19:59
    #9
    Anonym (Lilleman) skrev 2019-11-13 20:32:03 följande:

    Tjena, fick pitten omskuren hos doktorn igår pga trång förhud! Tog nyss av bandaget och det kom lite blod,det skulle inte vara något ovanligt sa doktorn men nu till frågan hur långt tid tar det innan smärtan lägger sig och man börjar se lite resultat på lilleman? Ser just nu ut som att han har varit med i ett världskrig..är det något man ska vara orolig över eller det är vanligt att det ser förjävligt ut dem första dagarna? ???????????????


    Hur ser läget ut idag? Hur upplever du skillnaden?? Min man ska opereras i veckan..
Svar på tråden Förhudsoperation