• Anonym (Ledsen)

Några fler här som nyss blivit iskallt dumpade?

Jag går just nu igenom det värsta jag någonsin varit med om. Mitt livs stora kärlek har plötsligt lämnat mig och jag går sönder.

Någon som just nu går igenom samma helvete? Ska vi stötta varandra?

Hur går man vidare?

• Svar på tråden Några fler här som nyss blivit iskallt dumpade?
  • Anonym (Hanna)

Inte nyligen och kanske inte iskallt av min livs kärlek men för ett år sen blev jag dumpad och det var en tuff, jobbig och smärtsam tid. Men jag tog mig igenom det och blivit både smartare och starkare av det. Det var en lång resa med många uppförsbackar och fall.

Behöver du nån att skriva av dina tankar till så lyssnar och stöttar jag gärna. Fick själv bra stöd härifrån som hjälpte.

• Anonym (Sommarkatten)

Inledde en romans med en kvinna under sommaren, vi blev förälskade och i slutet av sommaren sa hon att jag var hennes livs kärlek och att hon ville leva med mig. Det kändes fantastiskt och jag kände att det fanns en speciell kemi mellan oss. Men så plötsligt hände något. När jag var på väg till jobbet efter en kärleksfull kväll och natt med henne kom det plötsligt ett sms där hon skrev; " Jag är så ledsen, men jag är inte redo för en man i mitt liv. Förlåt att jag sårar dig, men det är över mellan oss". Jag blev totalt chockad och förstod ingenting (Det gör jag fortfarande inte). Kändes som jag var en sommarkatt som lämnades ensam i kylan efter en sommar med glädje och kärlek.

• Anonym (100%)
    Anonym (Sommarkatten) skrev 2019-11-13 15:51:30 följande:

Inledde en romans med en kvinna under sommaren, vi blev förälskade och i slutet av sommaren sa hon att jag var hennes livs kärlek och att hon ville leva med mig. Det kändes fantastiskt och jag kände att det fanns en speciell kemi mellan oss. Men så plötsligt hände något. När jag var på väg till jobbet efter en kärleksfull kväll och natt med henne kom det plötsligt ett sms där hon skrev; " Jag är så ledsen, men jag är inte redo för en man i mitt liv. Förlåt att jag sårar dig, men det är över mellan oss". Jag blev totalt chockad och förstod ingenting (Det gör jag fortfarande inte). Kändes som jag var en sommarkatt som lämnades ensam i kylan efter en sommar med glädje och kärlek.

Usch vad det lät hemskt. Det var verkligen iskallt!

Det var alltså sista gången du såg och hörde från henne?
  • Anonym (100%)

Att skriva ner sina tankar och funderingar och få bolla med någon kan läka såren snabbare. Vad är det som har hänt dig ts?

• Anonym (Sommarkatten)
    Anonym (100%) skrev 2019-11-13 15:57:24 följande:

Usch vad det lät hemskt. Det var verkligen iskallt!

Det var alltså sista gången du såg och hörde från henne?

Ja

Jag skrev till henne och förklarade att jag naturligtvis var helt förkrossad, men att jag ändå inte var arg utan önskade henne lycka till i livet. Hon svarade inte.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Sommarkatten) skrev 2019-11-13 15:51:30 följande:

Det påminner om min historia fast vi var sambos och förlovade.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Hanna) skrev 2019-11-13 15:26:20 följande:

Inte nyligen och kanske inte iskallt av min livs kärlek men för ett år sen blev jag dumpad och det var en tuff, jobbig och smärtsam tid. Men jag tog mig igenom det och blivit både smartare och starkare av det. Det var en lång resa med många uppförsbackar och fall.

Behöver du nån att skriva av dina tankar till så lyssnar och stöttar jag gärna. Fick själv bra stöd härifrån som hjälpte.

Tack! Det känns hoppfullt att det kan vända
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (100%) skrev 2019-11-13 15:58:35 följande:

Att skriva ner sina tankar och funderingar och få bolla med någon kan läka såren snabbare. Vad är det som har hänt dig ts?

Jag blev i princip utkastad och dumpad på dagen. Han behövde vara helt själv utan krav. Från kärlek till bortkastad på en vecka.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Sommarkatten) skrev 2019-11-13 16:21:28 följande:

Ja

Jag skrev till henne och förklarade att jag naturligtvis var helt förkrossad, men att jag ändå inte var arg utan önskade henne lycka till i livet. Hon svarade inte.

Hur längesedan är det?
  • Anonym (Sommarkatten)
    Anonym (Ledsen) skrev 2019-11-13 17:09:27 följande:

Hur längesedan är det?

Det tog slut i september i år
Svar på tråden Några fler här som nyss blivit iskallt dumpade?