• Timal89

    Gravid i Örebro med bf i sommar?

    Hej!

    Finns det någon som plussat och bor runt Örebro? Jag är 30, min man 33. Vi plussade i lördags 9/11 (Via ivf) och har bf 13/7 om allt går vägen Finns det fler i samma ålder och sits som vill följas åt? Detta är vårt första barn så det vore roligt att hitta fler!

  • Svar på tråden Gravid i Örebro med bf i sommar?
  • Rodbonan

    Asså väldigt bra rent fysiskt. om man vågar säga så. Hade aldrig gissat på graviditet om inte alla 15 (hehehe) test visat plus. Hur mår du?

  • Lacee

    Jag ???? Är 29 och plussade för några dagar sen.

    Om det inte blir missfall som sist så har jag bf den 17e Juli ????

  • Rodbonan

    Vad kul! Supernära BF datum ju! 
    Jag ska på mitt andra ultraljud på onsdag. I förra veckan var jag iväg och fick se ett svaaaagt svagt hjärta i vecka 5+6 typ. Ska bli spännande att se iaf det syns starkare nu. 

    Hur mår ni med symtom? Själv är jag oförskämt pigg och inte alls gravidig...

  • Lacee

    Jag mår bra utom trött och har stark kräkreflex. Inte direkt illamående.

    Jag har inte hört av mig till bm än eftersom sist blev det missfall runt den tiden jag är i nu. Är ca 5+2.

    Så tänkte vänta till hela vecka 6 gått.

    Antar att du får tidiga ultraljud pga IVF? Skulle vilja gå tidigare pga min oro. Se att nåt lever där inne.

  • Miniflin

    Jag finns! Är 28 år, sambon 30. Det är vårt första barn :) Plussade 3/11 och gick idag in i v. 7 (6+0). 

  • Miniflin

    Jag mår också oförskämt bra.. Det ska jag väl inte säga för då kommer väl allt på en gång... haha. Har lite ömma bröst, men känner bara det vid beröring och när jag inte har BH på. har varit lite yrslig till och från, samt lite illamående om jag inte äter något på morgonen (men absolut inte varje dag..). Jag önskar också jag fick göra ett tidigt UL bara för att liksom försäkra mig om att jag faktiskt har något där inne och att det är på riktigt. Känns inte verkligt nu på grund av att jag mår så bra, haha. Men har också tagit typ 10 test och alla är megapositiva... har varit på mitt första besök hos BM, ska tillbaka 23/12 för inskrivning sen har vi tid för KUB 7/1 :)

  • Jkr018

    Hej! Bor också i Örebro och är gravid, går in i v. 7 i morgon. Jag är 24 år gammal och min sambo 30 år. Har bf 15/7 och detta är vårt första barn. :)

Svar på tråden Gravid i Örebro med bf i sommar?