• madde90

    Hjälp..

    Behöver hjälp ett reda ut tankarna.

    Har 4 barn och minsta blev 3 i augusti.

    Vi har precis pratat om att skaffa en nr. 5 då längtan efter en är jätte stor men ändå så tvekar jag. Detta kommer bli de största glappet mellan barnen och jag vet inte hur jag de kommer bli.

    Samtidigt så tvekar jag. Tänker att vi kommer börja om och dessutom på va alla andra tycker.

    Att just nu börjar vi bli mer fria, ska vi då börja om men en liten till.

    Vår 3 åring är mkt sjuk dessutom o jag vet att de inte kommer vara ett hinder i så fall.

    Någon mer som suttit i samma båt?

  • Svar på tråden Hjälp..
  • Anonym (3 barns mamma)

    Hejsan. Förstår dina tankar. Har själv haft dom i många år. Men min yngsta fyller nu 10 i december. Kände sen länge tillbaka att jag var nu mer fri. Kunde göra mer saker för mig själv. Men samtidigt ökade bebis känslorna mer och mer för varje år. Vi ska nu börja på bebis nummer 4. Ångrade dock att jag inte tog steget till nytt barn när önskan började. För nu har jag två tonåringar och en 10 åring. Så glappet blev större ju längre man väntade. Sonen tar extremt mycket tid för oss. Också därför jag inte ville skaffa ett 4;,De barn. Så Jag förstår dig. Nu vet inte jag vad du menar med att barnet är mycket sjukt. Men jag tror nog att du kommer lösa de ändå på bästa sätt :) att du kommer bli en underbar 5 barns mamma. :)

Svar på tråden Hjälp..