• Anonym (kram)

Hoppas ni får en fin helg!

Jag hoppas att du kommer att få en fin och trevlig helg!

Förresten berätta gärna vad du ska göra denna helg. Själv ska jag vila upp mig. Plus handla mat till veckan.

• Svar på tråden Hoppas ni får en fin helg!
  • Anonym (A)

Tack detsamma. Ska bara ta det lugnt och chilla.

• flygrl

Önskar dig detsamma. Trevlig helg! Och det önskar jag också alla andra i tråden!

Jag ska va ledig den här helgen och bla. hälsa på syrran i Uppsala och kolla in en ljusfestival dom tydligen har där. I övrigt ska jag tvätta, träna & försöka ta det lugnt...

• smulpaj01

Tack detsamma

Själv har jag inga planer alls och är sjukt uttråkad nu Blor en supertrist och ensam helg. Längtar till måndag och jobb...

• Shameless
    Anonym (kram) skrev 2019-11-15 16:41:43 följande:

Jag hoppas att du kommer att få en fin och trevlig helg!

Förresten berätta gärna vad du ska göra denna helg. Själv ska jag vila upp mig. Plus handla mat till veckan.

Tack detsamma! Jag är hundvakt idag. I morgon ska jag städa lägenheten och på söndag så ska jag jobba övertid. Ingen spännande helg direkt.
  • Shameless
    smulpaj01 skrev 2019-11-15 18:47:40 följande:

Tack detsamma

Själv har jag inga planer alls och är sjukt uttråkad nu Blor en supertrist och ensam helg. Längtar till måndag och jobb...

Oj, då är det illa om man längtar till jobbet! Har du ingen vän du kan hänga med?
  • AniieeHär

Tack detsamma =)

Jag ska ägna helgen åt att räkna ut portionspriser för recept från arlas hemsida, se lite serier, aktivera hundarna och plocka lite med pusslet på vardagsrumsbordet. Ugan jobbar den här helgen annars hade vi nog gjort något kul tillsammans.

If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
  • couleours

Trevlig helg! Här är det fredagsmys med familjen idag, och imorgon åker jag och min man till Stockholms city för lunch på tu man hand och se när de tänder julbelysningen. Avslutar lördagen med middag med min föräldrar. Söndag bakar vi pepparkakor och lussekatter

• smulpaj01
    Shameless skrev 2019-11-15 19:59:14 följande:

Oj, då är det illa om man längtar till jobbet! Har du ingen vän du kan hänga med?

Inte denna helg. Behöver en paus från vissa vänner. Funderar på om jag ska gå på dejt med någon imorgon. Bara för att göra något men är inte intresserad av någon av dem som vill dejta mig.
  • Rödtjärnens Anna

Trevlig helg!

I morgon åker jag och min familj ut på landet och är där hela helgen. Har inga större planer. Ska se till skotrarna och se om de startar efter ha stått hela sommaren. Får se om vi fotar årets julkort med sonen, beror på vädret.

Sen blir det middag med svärföräldrarna, elda i vedspisen och mysa resten av lördagen. Tar troligtvis en långpromenad på söndagen innan vi åker hem.

Svar på tråden Hoppas ni får en fin helg!