• Planerar2020

    Blödning 4 dagar efter ÄL.

    Är idag på CD20 och ÄL 5. Fick positivt utslag på ÄLtest på CD14-15 den 10-11/11, borde haft ÄL runt 11-12/11. Har följt med ÄLtester sedan CD9. Har cykel på ca 30 dagar.

    Fick igår rosa på pappret och i trosorna, som håller i sig. Lite rosa på pappret bara när jag torkar mig. samt molvärk.

    Någon som har erfarenhet av att få blödning så snart efter ÄL?

  • Svar på tråden Blödning 4 dagar efter ÄL.
  • 2barnsmorsan

    Har du fortsatt att ta äl tester? Så att du vet att du inte har äl nu istället för cd 15. Det ser ju typ nästan positivt ut, men är det inte lite svagare än kontrollstrecket?

    Och man kan ju ha höjt lh utan att få ägglossning just då? I så fall tänker jag att det blir en ytterligare höjning sedan...

    I så fall kan Det ju vara ägglossningssmärta och blödning i anslutning till äl som du har?

  • Planerar2020
    2barnsmorsan skrev 2019-11-16 10:00:44 följande:

    Har du fortsatt att ta äl tester? Så att du vet att du inte har äl nu istället för cd 15. Det ser ju typ nästan positivt ut, men är det inte lite svagare än kontrollstrecket?

    Och man kan ju ha höjt lh utan att få ägglossning just då? I så fall tänker jag att det blir en ytterligare höjning sedan...

    I så fall kan Det ju vara ägglossningssmärta och blödning i anslutning till äl som du har?


    Ja jag har fortsatt ta tester som nu visar blankt... tror att testet taget på CD13 var missvisande, antingen dåligt test eller dålig koncentration i urinen. Sen tror jag att jag missat ökningen på testerna då jag bra tagit ett test om dagen. Har tidigare haft att ökningen går över väldigt fort.
Svar på tråden Blödning 4 dagar efter ÄL.