• Anonym (Oroli­g)
    Sun 17 Nov 2019 00:19
    4403 visningar
    7 svar
    7
    4403

    Svimma under sex/orgasm?

    Jag svimmade när jag hade sex. Är fullt frisk vad jag vet, 31 år, Är man. Jag låg ner, på rygg. Hon skulle ge mig oralsex, det har hon gjort förut flera gånger och vi har haft vanlig sex osv utan problem. Men denna gången var jag väldigt upphetsad, långt förspel osv. och även detta var nog tänkt som ett slags förspel med men vi han inte mer.

    Det var väldigt skönt och jag höll på att komma väldigt intensivt och sa det till henne. Sedan vet jag inte vad som hände. Utan vaknade av att hon ruskade i mig,, orolig "Hallå! Hallå Hur är det?" Hallå" liksom med panik i rösten.

    Jag hade kommit väldigt mycket var tydligt (det var lite överallt på henne och mig). jag hade ingen aning om vad som hänt.

    Tydligen hade jag börjat låta väldigt mycket, nästan morra typ (det kommer jag inte ihåg) men hon tänkte att jag bara lät för att det var skönt och sprutat jättemycket, mer än vad som fick plats i munnen. Därför var det kladdigt.

    Sedan hade jag legat helt stilla, men "mjuk" liksom helt avspänd/lealös och snarkat, och det tog en hel minut att väcka mig.

    Kände mig väldigt förvirrad. jag hade alltså antingen svimmat eller somnat. jag var inte det minsta trött, utan pigg och jättekåt innan...så att jag bara tog en powernap har jag svårt att tro. Kan man göra det under orgasm? Eller svimmade jag? Isåfall av vad? kan det ha att göra med att vi inte setts på 3v.? Borde jag ha onanerat eller något emellan kan det vart det som skapade det?

  • Svar på tråden Svimma under sex/orgasm?
  • Anonym (Lina)
    Sun 17 Nov 2019 00:31
    #1

    Helt ärligt, det är INTE normalt! Oavsett vad alla andra skriver så bör du söka läkare direkt!

  • enable­007
    Sun 17 Nov 2019 00:38
    #2
    Anonym (Lina) skrev 2019-11-17 00:31:15 följande:

    Helt ärligt, det är INTE normalt! Oavsett vad alla andra skriver så bör du söka läkare direkt!


    Jag hade rekommenderat också :)
  • Anonym (Kt)
    Sun 17 Nov 2019 02:50
    #3

    Men om du snarkar så har du inte svimmat? Vad har mängden med sperma med något att göra? Vadå mer än som fick plats i mun? Hon kanske tyckte det var äckligt och spottade ut. Hade du druckit alkohol?

  • Anonym (Oroli­g) Trådstartaren
    Sun 17 Nov 2019 07:07
    #4
    Anonym (Kt) skrev 2019-11-17 02:50:43 följande:

    Men om du snarkar så har du inte svimmat? Vad har mängden med sperma med något att göra? Vadå mer än som fick plats i mun? Hon kanske tyckte det var äckligt och spottade ut. Hade du druckit alkohol?


    Jag har aldrig svimmat innan. Så jag vet inte hur det skall vara. Mängden sperma vet jag inte om den har något med att göra men det var påtagligt väldigt mycket. Kan det ha påverkat? Mer än vad som fick plats i munnen var hennes ord. Hade inte druckit alkohol då men litegrann c:a 2v. innan. kan det påverka? (jag dricker sällan och väldigt lite)
  • Sun 17 Nov 2019 08:07
    #5

    Fast att svimma e inte ofarligt vad jag hört. Snarare att de e ovanligt. Men de händer en del här i världen. Läs på om de ska du se studier inte en ensam;)

  • Anonym (Gå till doktor­n)
    Sun 17 Nov 2019 08:16
    #6

    Det finns arytmisjukdomar där svimning är ett av symptomen, sådana sjukdomar kan i sällsynta fall ge upphov till hjärtstopp.

    Om jag vore du skulle jag uppsöka vården för att göra ett EKG.

  • Anonym (Bee)
    Sun 17 Nov 2019 08:25
    #7
    Anonym (Orolig) skrev 2019-11-17 07:07:03 följande:

    Jag har aldrig svimmat innan. Så jag vet inte hur det skall vara. Mängden sperma vet jag inte om den har något med att göra men det var påtagligt väldigt mycket. Kan det ha påverkat? Mer än vad som fick plats i munnen var hennes ord. Hade inte druckit alkohol då men litegrann c:a 2v. innan. kan det påverka? (jag dricker sällan och väldigt lite)


    Anonym (Orolig) skrev 2019-11-17 07:07:03 följande:

    Jag har aldrig svimmat innan. Så jag vet inte hur det skall vara. Mängden sperma vet jag inte om den har något med att göra men det var påtagligt väldigt mycket. Kan det ha påverkat? Mer än vad som fick plats i munnen var hennes ord. Hade inte druckit alkohol då men litegrann c:a 2v. innan. kan det påverka? (jag dricker sällan och väldigt lite)


    Jag håller med om att du ska kolla upp det. Man kan snarka fast man svimmar. Ofta blir man också väldigt trött efter att man har svimmat. Likaså om man får ett epilepsi anfall. Alkohol kan ha påverkat om det var något anfall du fick men det kan ju också ha med hjärta och blodtryck att göra.

    Ja man kan dom sagt svimma utan att det är farligt men det kan också vara ett symptom på någon annan sjukdom.
Svar på tråden Svimma under sex/orgasm?