• Anonym (Ångest)

Runkar när jag ligger i sängen!

Hej!

Måste få skriva av mig här, min man ligger ofta och titta på Paradise hotel innan han ska sova och igår när jag skulle somna så ligger han och runkar och det går t o m för honom. Jag mådde så dåligt av att se det där. Det känns ju som att han blir kåt av programmet. Han trodde förstås att jag sov.

Hur hade ni gjort? Har hänt en gång innan. Jag blir ledsen att han gör det när jag ligger bredvid. Ska jag ta upp det här med honom eller låtsas som att jag sov och inte vet om något. Hade ni tyckt det var okej?

• Svar på tråden Runkar när jag ligger i sängen!
  • Anonym (Man)

Om du ändå vaknar av det, varför är du inte med?

Hjälper till eller börja onanera själv å se vad som händer.

• Frontline

Vad är du för en torrboll?
    Om du märkte det så kunde du väl ha hjälpt till..

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (X)

Om jag hade märkt det hade jag hjälpt till.

Du kan väl annars fråga varför han gör det.

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Ångest) skrev 2019-11-17 10:27:37 följande:

Hej!

Måste få skriva av mig här, min man ligger ofta och titta på Paradise hotel innan han ska sova och igår när jag skulle somna så ligger han och runkar och det går t o m för honom. Jag mådde så dåligt av att se det där. Det känns ju som att han blir kåt av programmet. Han trodde förstås att jag sov.

Hur hade ni gjort? Har hänt en gång innan. Jag blir ledsen att han gör det när jag ligger bredvid. Ska jag ta upp det här med honom eller låtsas som att jag sov och inte vet om något. Hade ni tyckt det var okej?

Ja jag hade nog blivit stött över att han väljer att runka framför att ha sex med mig. Jag hade nog tagit upp varför han inte vill ha en mysig stund ihop istället.
  • Bananböjaren

Runka i egen säng måste man få göra. Ditt problem är snarare att du är tillsammans med nån som följer med Paradise hotel. Fundera över om denna människa har alla hästar hemma.

• Anonym (Ångest)

Jag blev lite ledsen och osäker att han hellre runkar när jag ligger bredvid så kände inte för att ta över. Känns sådär när jag ligger i sängen och framför PH.

• Anonym (Jonna)

Jag hänger inte med på vad som är det jobbiga i detta. Är det att han runkade över huvud taget? Att han gjorde det bredvid dig? Att han runkade istället för att väcka dig och ha sex? Eller är det att han såg på Paradise hotel?

Att både tjejer och killar onanerar är ju helt normalt och inget som jag tycker man kan ha synpunkter på om ens partner vill göra. Om du inte vill att han funkar bredvid dig så berätta det för honom.

Om han nu trodde att du sov så är det ju inte så konstigt att han inte hade sex med dig. Om du däremot ville ligga så kunde du ju ha visat eller sagt det.. Och försök vänd det till nåt positivt tex ?Om du blir kåt nån mer gång när jag somnat så väck mig gärna så kan vi ha sex?. Eller vad du nu känner att du vill.

• Anonym (Ångest)

Jag överanalyserar nog bara, nästa gång ska jag ta över och vara med!

• enable007
    Anonym (Ångest) skrev 2019-11-17 11:21:06 följande:

Jag överanalyserar nog bara, nästa gång ska jag ta över och vara med!

Bäst ;)
  • Anonym (Informera honom om...)

Jag tror snubben är lite okunnig. Du borde informera honom att det finns ett helt internet fullt med porr att runka till istället för Paradise Hotel.

Det där med att runka till Paradise Hotel påminner mig om när jag var tonåring, internet inte var en grej än, och jag vågade inte handla porrtidningar. Då fick jag runka till ELLOS-katalog och dylikt. BH-reklamer i den. Det var inte idealiskt, men det funkade. Detta var i brist på annat, att runka till PH måste bero på brist. Så berätta för han att det finns bättre grejer att runka till än det där.

Svar på tråden Runkar när jag ligger i sängen!