• Bonusmamman123

    Söker creepypasta

    Hej!

    Lyssnar väldigt mycket på podcasts. Gärna Creepypodden, spöktimmen, paranormala mm.

    Jag försöker hitta två berättelser som typ inte går att hitta. Kommer inte heller ihåg vart jag hört dem, men antagligen Creepypodden eller paranormala (hemsökt).

    Historia 1:

    En tjej kommer ut till ett hus som ligger typ i skogen elr liknande. Hon är ute i skogen och hittar en död fågel (tror jag) och bredvid små svampar. Hon tar hem svamparna och äter dessa och de är sjukt goda. Hon går ut och letar igen och svamparna uppenbarar sig bara vid döda djur. Grannen har jag för mig är väldigt jobbig och vill va extremt social mot tjejen. Tror hon dödar typ grannens katt och tillslut grannen för att få smaka på svamparna igen.

    Historia 2:

    En tjej är på läger. Hon får höra en historia om någon hemlig värld som man bara kan se typ i ögonvrån. Alltså att man kollar i ögonvrån och på så sätt kommer dit. Sen lyckas hon komma till denna värld (elr hus) och huset är fullt med djurtrofeer och horn. Tillslut försöker hon fly från huset men springer rakt in i ett av hornen och dör (tror jag)

    Hoppas ni kan hjälpa mig. Har försökt googla sönder detta utan resultat och även lyssnat igenom flera avsnitt, även det utan resultat.

    Ha det najs!

  • Svar på tråden Söker creepypasta
  • Anonym (Benny)

    Jag antar att du har Facebook.

    Sök upp gruppen Bårhuset. En sida om skräck i böcker, film och poddar. Där kan du säkert få svar. De som gör Creepypodden, Monsterboxen mfl är medlemsar där.

  • StorPappa1337

    Hej StorPappa här!

    Är inget stort fan av creepypasta (att det finns ett ord
    för sånt) men min unge gillar kompis makaroner (bifogat en bild :) )

    Mvh
    StorPappa

  • StorPappa1337

    Hej StorPappa här!

    Är inget stort fan av creepypasta (att det finns ett ord
    för sånt) men min unge gillar kompis makaroner (bifogat en bild :) )

    Mvh
    StorPappa

Svar på tråden Söker creepypasta