• Anonym (Lol)

Sova hos andra föräldern en natt på den andres vecka?

Är det en dålig idé ? Eller bra så man får träffas lite trots den andres vecka?

• Svar på tråden Sova hos andra föräldern en natt på den andres vecka?
  • Anonym (lll)

Det beror väl helt på vad barnet vill, hur gammalt det är, vad ni vill, hur ni löser det praktiskt osv. 

• BurningDiamond

Så länge alla inblandade är med på noterna så tycker jag att det är en bättre idé än att ta in en barnvakt.

• Anonym (...)

Så länge båda föräldrarna och barnet är överens och att det inte skapar oro hos barnet så ser jag inget konstigt i det. Vet ett par som bytte var tredje dag för barnens skull.

• Anonym (...)

Så länge båda föräldrarna och barnet är överens och att det inte skapar oro hos barnet så ser jag inget konstigt i det. Vet ett par som bytte var tredje dag för barnens skull.

• Anonym (...)

• Cheescake

Vi gör och har gjort så under 5 år (sedan vi började med varannan vecka). Detta pga att vi jobbar oregelbundet begge två och då ställer vi upp för varandra. Barnet är 6 år och det fungerar utmärkt.

Svar på tråden Sova hos andra föräldern en natt på den andres vecka?