• Anonym (Berga­ställe­ts video)
    Tue 19 Nov 2019 22:25
    2970 visningar
    20 svar
    20
    2970

    Jag råkade stoppa snoppen i min kollega.

    Hej.

    Jag och jobbet var ute en natt. Det slutade med att jag (man) sov över hos en kvinnlig kollega. Under natten klickade vi (som man gör när man är extremt full) och vi råkade ha exremt bra sex i några minuter utan skydd. Hon var jätteblöt och jag var jättehård, men ingen av oss kom eller så, vi var smartare än så iom att det var oskyddat.

    I efterhand är vi extremt vuxna om saken då vi båda är gifta, i 30-årsåldern båda två.

    Men allt jag vill är att göra det igen, hallå, är jag dum inuti huvudet eller?

    Jag älskar min fru och gör allt för henne men denna kollega får mig att bli helt galen i hjärnan. Jag vet att hon aldrig kommer släppa till igen, men jag är för evigt redo för hennes blöta vagina igen.

    Hjälp mig FL, vad ska jag göra? Ska jag berätta för min kollega att jag är upp över öronen förälskad i henne, låta det vara eller vara öppen och lyhörd för inviter?

    /Jeff.

  • Svar på tråden Jag råkade stoppa snoppen i min kollega.
  • Anonym (E)
    Tue 19 Nov 2019 22:30
    #1

    Vad tror du själv vore bäst?

    Båda gift, kollegor och hon kommer aldrig släppa till...ja, vilket vore bäst tro?

  • Anonym (A)
    Tue 19 Nov 2019 22:30
    #2

    ?Råkade?

  • Anonym (Berga­ställe­ts video) Trådstartaren
    Tue 19 Nov 2019 22:32
    #3
    Anonym (A) skrev 2019-11-19 22:30:33 följande:

    ?Råkade?


    Vi var fulla. Jag minns natten klar som en dag, men inte hon, även fast jag druckit betydligt mycket mer.
  • Anonym (Berga­ställe­ts video) Trådstartaren
    Tue 19 Nov 2019 22:34
    #4
    Anonym (E) skrev 2019-11-19 22:30:05 följande:

    Vad tror du själv vore bäst?

    Båda gift, kollegor och hon kommer aldrig släppa till...ja, vilket vore bäst tro?


    Ska jag vara ärlig så kan jag inte släppa henne, även fast det vore den bästa lösningen.

    Men hon är fin, intelligent och det absolut bästa som hänt mig på flera år.

    - Det är vad min hjärna säger, men i verkligheten är det en kollega med samma jobb som mig, klart att jag tycker att hon är smart, hon har jobbat här längre än mig.
  • Anonym (E)
    Tue 19 Nov 2019 22:39
    #5
    +1
    Anonym (Bergaställets video) skrev 2019-11-19 22:34:30 följande:

    Ska jag vara ärlig så kan jag inte släppa henne, även fast det vore den bästa lösningen.

    Men hon är fin, intelligent och det absolut bästa som hänt mig på flera år.

    - Det är vad min hjärna säger, men i verkligheten är det en kollega med samma jobb som mig, klart att jag tycker att hon är smart, hon har jobbat här längre än mig.


    Är hon verkligen det bästa som hänt dig på flera år? Efter ett fylleknull?
  • Anonym (happ)
    Tue 19 Nov 2019 22:39
    #5
    Anonym (Bergaställets video) skrev 2019-11-19 22:34:30 följande:
    Ska jag vara ärlig så kan jag inte släppa henne, även fast det vore den bästa lösningen.

    Men hon är fin, intelligent och det absolut bästa som hänt mig på flera år.

    - Det är vad min hjärna säger, men i verkligheten är det en kollega med samma jobb som mig, klart att jag tycker att hon är smart, hon har jobbat här längre än mig.
    Tror bara det handlar om att du inte kom! Din penis vill ha ett avslut, har inget med känslor att göra?

    Hur kände du för henne innan du hamnade i säng med henne t ex?
  • Anonym (.)
    Tue 19 Nov 2019 22:40
    #6

    Låter mest som att det är lillhjärnan som tänker.

    Du borde berätta för sin fru. Men då du tycks sakna all form av ånger lär du ju inte göra det enda rätta.

  • Anonym (Berga­ställe­ts video) Trådstartaren
    Tue 19 Nov 2019 22:49
    #7
    Anonym (E) skrev 2019-11-19 22:39:31 följande:

    Är hon verkligen det bästa som hänt dig på flera år? Efter ett fylleknull?


    Du resonerar helt rätt, hur i helvete kan jag tänka så?
  • Anonym (Berga­ställe­ts video) Trådstartaren
    Tue 19 Nov 2019 22:54
    #8
    Anonym (.) skrev 2019-11-19 22:40:22 följande:

    Låter mest som att det är lillhjärnan som tänker.

    Du borde berätta för sin fru. Men då du tycks sakna all form av ånger lär du ju inte göra det enda rätta.


    Min fru har fyllehånglat med mån och kvinnor i flera år och berättat varje gång. Hon är fylld av ångest och skam varje gång jon berättat (ca: 10-15 gånger) men jag förlåter henne varje gång.

    Men när jag funderar på att berätta om detta så blir jag tillbakadragen, detta är ju fel? Eller hur? Det finns inte en chans att vi kan ha ett fungerande förhållande efter en sån här bomb?

    Vi har haft sex 1 gång i år pga att hon har uretrit (självdiagnostiscerad) och jag har tappat all min sexlust EGENTLIGEN, men kvinnan på mitt jobb har väckt min sovande sexlust.
  • Anonym (Berga­ställe­ts video) Trådstartaren
    Tue 19 Nov 2019 22:55
    #9
    Anonym (happ) skrev 2019-11-19 22:39:31 följande:

    Tror bara det handlar om att du inte kom! Din penis vill ha ett avslut, har inget med känslor att göra?

    Hur kände du för henne innan du hamnade i säng med henne t ex?


    Ärligt talat så tror jag att du har rätt, men läs gärna mitt tidigare svar här för några minuter sedan.
Svar på tråden Jag råkade stoppa snoppen i min kollega.