• Anonym (IL)

    Älskar frugan men spännande att prata med andra?

    Hej,
    Jag älskar min fru och vi har ett bra sexliv, men jag gillar att prata och fantisera om andra väldigt mycket också. Tycker att det är sjukt spännande. Någon mer som tycker samma och hur ni kvinnor på om man att prata med någon som redan är gift. 

  • Svar på tråden Älskar frugan men spännande att prata med andra?
  • Anonym (Katrin)

    Tycker du är ett riktigt as som borde vara singel istället

  • Anonym (G)

    Du älskar din fru och har ett bra sexliv, men du vill inte prata med henne?

  • Anonym (999)

    Ja, så länge hon får göra samma sak, prata med o fantisera om andra män!

  • Anonym (**)

    Vet din fru om det?

    Det finns många kvinnor som fullständigt skiter I om mannen är gift lika som andra tycker det är förjävligt, handlar ju om olika moraler.

    De kvinnorna du pratar med, vet du om dom är gifta?

    Vad tycker DU om det?

    Och hur tror du att du skulle du reagera om din fru gjorde likadant?

  • Anonym (Clara)

    Att fantisera om både det ena och det andra är ju egentligen bara sunt. Men om du menar att sexchatta med andra kvinnor så har du nog hamnat snett. Du måste ju söka och hitta forum för pratandet så det är ju ingen spontan flirt vid kaffeautomaten. Du söker aktivt. Det du inte kan göra eller säga om din fru stod bredvid ska du helt enkelt skippa. Fundera på vad mikrootrohet betyder för dig och för din fru. Ni ska vara överens och överträdelser bör inte förekomma.

  • Anonym (Twat)

    Nej du älskar henne inte. Att älska någon inkluderar att respektera personen.

    Men har ni någon sorts överenskommelse att det är okej för er båda att sexchatta med andra (vilket jag antar att du menar när du skriver prata, något puerilt uttryckt) så kör på.

Svar på tråden Älskar frugan men spännande att prata med andra?