• Grande Rock

    Godkänna Cookies

    Hej Familjeliv,

    Är det meningen att jag ska behöva godkänna cookies varje gång sidan laddar om eller är det något som är knas?

    Hur som helst så är det sjukt irriterande.

    //GR


    Att tro är att inte veta
  • Svar på tråden Godkänna Cookies
  • FDFMGA

    Ja herregud.

    Jag behöver också godkänna för varje klick sedan någon dag. Jag har testat att ge mitt medgivande för allt, för en del eller för inget - men det spelar ingen roll.
    Jag får fortsätta ändå, får väl vara glad att det inte är för varje tangenttryckning när man skriver.

    Alltid något sa fan när han fick se Åmål, typ.

  • FDFMGA

    Jag gissar att problemet är begränsat till ett fåtal användare, annars skulle fler ha klagat. Det kan vara en smula enerverande att behöva godkänna Familjelivs cockiespolicy gång på gång på gång på gång på...

    Lösningen för min del var att byta till en webbläsare jag aldrig använt på Familjeliv - då räckte det med att godkänna integritetspolicyn en gångSolig

  • Grande Rock
    FDFMGA skrev 2019-11-22 12:09:52 följande:

    Jag gissar att problemet är begränsat till ett fåtal användare, annars skulle fler ha klagat. Det kan vara en smula enerverande att behöva godkänna Familjelivs cockiespolicy gång på gång på gång på gång på...

    Lösningen för min del var att byta till en webbläsare jag aldrig använt på Familjeliv - då räckte det med att godkänna integritetspolicyn en gångSolig


    Vilken browser körde du innan? Jag kör Opera och har aldrig haft problem likt det här tidigare.
    Att tro är att inte veta
  • FDFMGA
    Grande Rock skrev 2019-11-22 16:47:18 följande:
    Vilken browser körde du innan? Jag kör Opera och har aldrig haft problem likt det här tidigare.
    Jag har heller aldrig haft problem, inte förrän efter avbrottet häromdagen.

    Jag har alltid använt Chrome på FL, men ändrade till Firefox - då funkar det igen.
  • aikurushii

    Om du använder chrome så kan du använda tillägget som heter "i don't care about cookies". Den accepterar allt automatisk så man slipper känna sig så jävla kvävd.

Svar på tråden Godkänna Cookies