• Max8

    Hur hitta älskarinna?

    Någon som har bra tips? Stor skillnad på lust i förhållandet och det blir inte hållbart i längden. Rätt övertygad om att min fru ser genom fingrarna med detta om det sköts diskret. Tinder känns inte optimalt pga det men jag är ingen expert.

    Bor i Stockholm

  • Svar på tråden Hur hitta älskarinna?
  • Anonym (Ox)

    Börja med att komma överens gemensamt om det och stätt upp riktlinjer tillsammans vart du ska söka dig. Få inte bakom ryggen på henne

  • Anonym (Älskarinna)

    På Bodycontact kan du annonsera efter en älskarinna. 

  • Anonym (Kim)

    Det kommer inte vara något problem. Du lär få napp här på FL. Har hört att BC kan va lite stökigt. Lyft blicken i bekantskapskretsen. Satsa på stadig älskarinna och inte engångs.

    Sen kommer du få massor av skit av antiotrohets gänget.

  • Anonym (Grabben bredvid)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2019-11-21 07:20:45 följande:

    På Bodycontact kan du annonsera efter en älskarinna. 


    Om du nu orkar med den konkurrensen.
    Nej, kolla i bekantskapskretsen så du får tag på en som är riktig i huvudet.
  • Fritz08

    När jag var singel för ca 20 år sen träffade jag gifta kvinnor som gick på kvällskurer vid Medborgarskolan o Folkuniversitetet i Stockholm. Då lärde jag känna dem lite innan det blev sex.

    Bör väl funka även för dig.

    Nu när jag är gift så saknar också jag sex, men nöjer mig med små flirtar med vissa på arbetet. Inget sexuellt.

  • Max8

    Tack för svar. Ska ge bodycontact en chans. Bekantskapskrets om något dyker upp kanske.

    Har en idé om att det enklaste vore någon i en liknande situation men kanske inte riktigt lika vanligt bland kvinnor. Finns ju en hel del trådar på ämnet.

  • Anonym (Antiotrohet)
    Anonym (Kim) skrev 2019-11-21 08:19:51 följande:

    Det kommer inte vara något problem. Du lär få napp här på FL. Har hört att BC kan va lite stökigt. Lyft blicken i bekantskapskretsen. Satsa på stadig älskarinna och inte engångs.

    Sen kommer du få massor av skit av antiotrohets gänget.


    Du kanske skulle ta och sätta dig in i vad man gör mot en annan människa när man är otrogen!

    Eller du kanske är psykopat och skiter i att du skadar den människan.. Hoppas innerligt att du blir sårad riktigt jävla mycket, så pass så du behöver gå i terapi din förbannade jävla psyko!
  • Anonym (Älskarinna)

    Jag hittade världens bäste älskare på BC, för ca 6 månader sen. 
    Är 50 och har aldrig haft så underbar sex som nu....
    Ångrar inte en sekund, trots att jag vet att han aldrig kommer att bli min...

  • Anonym (BT)
    Anonym (Kim) skrev 2019-11-21 08:19:51 följande:

    Sen kommer du få massor av skit av antiotrohets gänget.


    Givetvis. Varför uppmuntra något som kan skada ens partner så otroligt mycket?
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Antiotrohet) skrev 2019-11-22 07:39:28 följande:

    Du kanske skulle ta och sätta dig in i vad man gör mot en annan människa när man är otrogen!

    Eller du kanske är psykopat och skiter i att du skadar den människan.. Hoppas innerligt att du blir sårad riktigt jävla mycket, så pass så du behöver gå i terapi din förbannade jävla psyko!


    Vem är du att döma mig?? Kalla mig för psyko. Jag har inte andats om att JAG är otrogen så varför hoppa på mig. Svarade TS synnerligen neutralt utan värderingar men en hint åt sådana just som dig som vevar vilt omkring. Lägg av för fan!
  • Anonym (Värmland)

    Gå in i bildtrådarna här på FL och ragga. Finns många kvinnor där som är i samma situation, som söker uppmärksamhet på internet för att deras karl är tråkig eller inte bekräftar dem hemma. Hur lätta som helst att få i säng.

  • Max8

    Tack för alla tips!

    Ni som får utbrott gissar jag har blivit sårade tidigare och det är såklart beklagligt. Men alla förhållanden är olika.

    Min fru har verkligen ingenting att klaga på någonstans förutom möjligen att hon upplever att jag är missnöjd med frekvensen i sexlivet.

    Sedan förstår jag att jag inte kan gå in i en annan relation där det uppstår starka känslor. Då gäller det att vara tydlig och gå därifrån i tid. Kanske inte helt enkelt det medger jag. Har funderat på om det bästa inte vore någon frånskild med barn varannan vecka...

    Jag är i 40års åldern.

  • Anonym (Elementärt)
    Anonym (Kim) skrev 2019-11-22 17:08:06 följande:
    Vem är du att döma mig?? Kalla mig för psyko. Jag har inte andats om att JAG är otrogen så varför hoppa på mig. Svarade TS synnerligen neutralt utan värderingar men en hint åt sådana just som dig som vevar vilt omkring. Lägg av för fan!

    Neutralt? Nja skulle nog snarare anse att du hejade på hans tanke om att vara otrogen. Varför annars en tumme upp på hans TS , och varför påstå att han skule bli påhoppad av en massa moralister?


    Du lurar ingen..

  • Anonym (Antiotrohet)
    Max8 skrev 2019-11-23 10:43:41 följande:

    Tack för alla tips!

    Ni som får utbrott gissar jag har blivit sårade tidigare och det är såklart beklagligt. Men alla förhållanden är olika.

    Min fru har verkligen ingenting att klaga på någonstans förutom möjligen att hon upplever att jag är missnöjd med frekvensen i sexlivet.

    Sedan förstår jag att jag inte kan gå in i en annan relation där det uppstår starka känslor. Då gäller det att vara tydlig och gå därifrån i tid. Kanske inte helt enkelt det medger jag. Har funderat på om det bästa inte vore någon frånskild med barn varannan vecka...

    Jag är i 40års åldern.


    Du menar att hon inte skulle bli sårad om du är otrogen.. Efter som hon inte har något att klaga på!
  • Anonym (Antiotrohet)
    Anonym (Kim) skrev 2019-11-22 17:08:06 följande:

    Vem är du att döma mig?? Kalla mig för psyko. Jag har inte andats om att JAG är otrogen så varför hoppa på mig. Svarade TS synnerligen neutralt utan värderingar men en hint åt sådana just som dig som vevar vilt omkring. Lägg av för fan!


    Asså du är rätt patetisk...
Svar på tråden Hur hitta älskarinna?