• andrew smith

    gnälltanter

    jag undrade om jag var adopterad....när jag tidigare sa att jag hade barn jag inte vetat om så var et exakt samma nekande svar då....det skulle vara omöjligt enligt alla....och vem fick  rätt....jo jag.....hon har sagt till andra att hon är min dotter som sedan har sagt det till mig....men män som skriver här får  inga medhåll av känslokalla gnälltanter. det märks att denna saight är till för gnälltanter i klimakteriet som är chanslösa på "marknaden". en singelmammam med 5 unga är det defenitivt ingen som vill ha....jag fick rätt....jag har en dotter jag inte vetat om...vi kämpar för att få kontakt med varann, det är inte det lättaste, det är mycket att smällta in, men det förstår inte gnälltanter som ni..............

  • Svar på tråden gnälltanter
  • Sommarskuggan

    Ok, då förstår jag plötsligt ditt vansinniga inlägg om att du skulle vara adopterad för att du kan prata engelska..

  • Sasu

    Ske genast gå och leta efter mina resterande 4 barn och såklart dumpa min sambo.. sen måste jag ju gå in i klimakteriet också, får nog kolla med läkaren om en 24åring kan få igång klimakteriet..

Svar på tråden gnälltanter