Vad ska ni köpa för julklappar i år?
Vad ska ni köpa för julklapp till era nära och kära?
Vad ska ni köpa för julklapp till era nära och kära?
Ingen aning än så länge. Har inte börjat fundera på det än. Brukar ofta få önskelistor som jag kan inspireras av.
Men om du önskar att folk ska skriva exakt vad de tönkt köpa hade det kanske varit bättre med en tråd där man kan vara anonym?
Önskelista har aldrig funnits egentligen.
Mina julklappsköp görs enligt tradition veckan innan jul, vad jag köper brukar bygga på vad de har sagt innan, fast nu har jag frågat sonen om det är något speciellt som han vill ha, men inte lägga sitt studielån på.
Troligen blir det något till hushållet för ungdomarna, till de yngre syskonbarnen lutar det mot pussel i år.
Till den äldre generationen ett hopplock av ätbart.
Den än äldre generationen, någon lyxig handkräm som de uppskattar.
Köper max två till syskonbarnen och sambons äldsta, något fler till sonen. Något personligt till sambon
Det ska ju vara rim till alla paket
Kan man ändra det? Att även anonyma kan svara?
ett presentkort till min 13 åriga systerdotter (hon vill ha smink och jag kan ingenting om sånt!)
och något enhörningsrelaterat till min 4 åriga systerdotter.
Samt något färgglatt pussel till min 10 åriga Systerson som har en störning från födseln :)
Vi köper endast julklappar till barnen i familjen, vi vuxna är nöjda utan julklappar.
Kan man ändra det? Att även anonyma kan svara?
Okej tack:)!
Vilken rolig tråd!
Till min mamma: Ringar, lösnaglar, ett halsband, och ett armband. Kanske H&M presentkort också.
Till min mormor: Två tröjor, två nagellack, och örhängen.