• Anonym (Yr)

    Ni som bedrar/har bedragit eran partner

    Ni som någon gång varit otrogna. ..

    Hur/var träffade ni eran älskare/älskarinna?

    Varför just hen? (T.ex du blev kär, hen var den som fanns i närheten just då o.s.v)

    Hur lyckades ni mörka det för eran partner?

    Och till slut: blev ni påkommen?

    Ångrar ni er?

  • Svar på tråden Ni som bedrar/har bedragit eran partner
  • Anonym (Klös)
    Anonym (Yr) skrev 2019-11-23 22:31:11 följande:

    Ni som någon gång varit otrogna. ..

    Hur/var träffade ni eran älskare/älskarinna?

    Varför just hen? (T.ex du blev kär, hen var den som fanns i närheten just då o.s.v)

    Hur lyckades ni mörka det för eran partner?

    Och till slut: blev ni påkommen?

    Ångrar ni er?


    Träffade långtidsflörten i motionsspåret en varm sommar.

    Var snygg och flörtat med mig en längre tid, skulle inte hänt mer om vi inte råkat träffas den dagen av slump.

    Nej, höll träffar utomhus, när sommaren var över avslutade vi det, men vi ler när vi träffas då och då på jobbet.

    Absolut inte.
  • Anonym (Otrogen en gång)

    Var uttråkad i mitt förhållande och ung. Då dök den snygga mannen upp på mitt jobb. Jag var inte lättraggad för jag ville inte vara otrogen och heller inte göra slut med min kille. Men föll hårt för denna nya. Blev inte påkommen utan berättade själv. Led helvetes kval i några veckor innan.

    Ångrar mig inte eftersom jag har svårt att se hur jag skulle ha kunnat göra annorlunda.

  • Anonym (Någon)
    Anonym (Yr) skrev 2019-11-23 22:31:11 följande:

    Ni som någon gång varit otrogna. ..

    Hur/var träffade ni eran älskare/älskarinna?

    Varför just hen? (T.ex du blev kär, hen var den som fanns i närheten just då o.s.v)

    Hur lyckades ni mörka det för eran partner?

    Och till slut: blev ni påkommen?

    Ångrar ni er?


    Träffat dem lite här och var.
    För att han var het, snygg och väckte mitt intresse.
    Jag är duktig på att lirka med sanningen.
    Blev inte påkommen utan lämnade och ljög om varför.

    Jo, jag ångrar vissa. Men inte alla.

    Numera är jag trogen sedan tio år tillbaka.
  • Anonym (Behöver närhet)
    Ni som någon gång varit otrogna. ..
    Hur/var träffade ni eran älskare/älskarinna?


    På Jobbet skojflirtat lite då och då, efter en AW så blev det lite mer,
    Det urartade sig till en trevlig KK realation ;)
    Var tyvärr tvungen att avsluta hon blev lite för kär.

    Även hittat trevliga flirt här på FL, jo trot om ni vill men det finns fantastiska kvinnor här oxå ;) som liksom jag är lite sugen på äventyr ibland.

    Något enstaka ons på krogen, men föredrar lite mer, behöver Lära känna varandra, och sexet blir ju bättre ju mer man övar och blir samspelta.

     Varför just hen? (T.ex du blev kär, hen var den som fanns i närheten just då o.s.v)

    Blev nog bara så, mest slumpen, gemensamma intressen, någon att prata med, kul att flirta lite, Trevliga mail chatt mm det ena leder till det andra.
    Vissa brevvänner stannar vid just brevvänner, Vissa flirtar stannar bara där.
    Ibland utvecklas det till mer.


     Hur lyckades ni mörka det för eran partner?

    Det har jag aldrig haft problem med, Hur skulle hen märka det om man inte säger nåt eller lämnar spår ?

    Och till slut: blev ni påkommen?

    Nej.


    Ångrar ni er?

    Nej.
    Har ett betydligt störr sexbehov än min fru, på alla plan, jag är mer nyfiken,
    vill testa mer saker, gillar att exprimentera, har även ett mycket större behov av närhet och beröring.

  • Anonym (Fy skäms)

    Jag var otrogen ett antal gånger med min förste älskare, med mina barns pappa, en sexig granne och någon på krogen.

    Tyvärr var jag missnöjd med det förhållandet, men vågade inte göra slut. Ung och dum...var runt 25 då detta hände. 

Svar på tråden Ni som bedrar/har bedragit eran partner