• Anonym (Rakat)

    Brukar du raka fittan / kuken om du ska klä upp dig?

    Ni som rakar er, brukar ni raka er om ni ska bort på typ fest eller julmiddag med jobbet bara för att känna sig uppklädd, ren och fräsch?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du raka fittan / kuken om du ska klä upp dig?
  • Anonym (Rakat)
    Anonym (Grus i dojjan.) skrev 2019-11-24 11:40:53 följande:

    Va?


    Brukar du raka fittan eller kuken när du ska klä upp dig och vara fin? Typ om du ska på fest med jobbet?
  • Anonym (Alltid ren)

    Jag är alltid renrakad. Min fru gillar inte hår i munnen

  • Anonym (Fia)

    Tyvärr kan jag inte rösta om detta då jag saknar ett passande alternativ.


  • Anonym (ren och len)

    Rakar mig regelbundet och vid behov oavsett om någon ska se den.

  • Anonym (50 åriga damen)

    Klart att jag rakar mig då jag klär upp mig annars skulle jag inte känna mig riktigt fin.

  • Anonym (Rakad)

    Jag är kille på snart50-år och har rakat mig sedan Jaguar 20-år och trivs med det känns mycket fräscht

  • Anonym (...)

    Jag rakar mig alltid, men aldrig för någon annans skull. Så dina svarsalternativ passar inte mig alls.. Pfff.. Göra sig fin för någon annan. Fuck that.

  • Anonym (Rakat)
    Anonym (...) skrev 2019-11-26 05:28:42 följande:

    Jag rakar mig alltid, men aldrig för någon annans skull. Så dina svarsalternativ passar inte mig alls.. Pfff.. Göra sig fin för någon annan. Fuck that.


    Så alternativ 1 passar inte dig? Att man rakar för att känna sig fin? Det står inte att det är för någon annans skull väl?
  • Anonym (...)
    Anonym (Rakat) skrev 2019-11-26 07:21:09 följande:

    Så alternativ 1 passar inte dig? Att man rakar för att känna sig fin? Det står inte att det är för någon annans skull väl?


    Nej, jag rakar mig inte för att känna mig fin. Jag rakar mig för att jag vill. Har ingenting med utseendet att göra. På övriga alternativ står det att man rakar sig för att visa upp sig för någon annan..
  • Anonym (Tjej...)

    Jag rakar mig aldrig men jag brukar klippa kort och ansa om det är något speciellt, tex dejt men även för julfest med jobbet. 

  • Anonym (gör jag)

    Ikväll ska jag på fest och tänker därför raka fittan i duschen.
    Annars är det inte så noga, någon gång ibland, kan låta det växa ut långt och sedan raka allt, rakningen blir skönare då.

  • Anonym (O)

    Rakar mig inte oavsett om någon ska se mig eftersom jag inte tycker att det är fint.

  • MrFlex
    Anonym (...) skrev 2019-11-26 14:19:34 följande:
    Nej, jag rakar mig inte för att känna mig fin. Jag rakar mig för att jag vill. Har ingenting med utseendet att göra. På övriga alternativ står det att man rakar sig för att visa upp sig för någon annan..
    Om det inte har med utseendet att göra varför vill du då raka dig?
  • Anonym (Eric)

    Jag rakar mig efter behov. Inget kopplat till om jag ska klä upp mig eller inte. Men frugan är väldigt noggrann med rakningen. Hon är alltid helt nyrakad när hon klär upp sig.

Svar på tråden Brukar du raka fittan / kuken om du ska klä upp dig?