• Anonym (Rutt)

Hemligt förhållande

Nån annan som har ett förhållande som ingen annan vet om? Hur länge pågått o varför är det hemligt? Jag har haft förhållande över tre år med en annan kvinna, o trots vi är 40år vet ingen om detta. Orsaken är hennes hemlands negativa syn på dylikt. Ryssland accepterar inget sådant.

• Svar på tråden Hemligt förhållande
  • Fjäril kär

Ni är kvinnor båda två? Då förstår jag att det är tufft. Beklagar. Stor kram.

• Anonym (Ganska hemligt)

Har ett förhållande med en 18 år yngre man, det är ganska hemligt. Folk vet att vi träffar någon men inget om åldersskillnaden.

Jag har dessutom barn och vi är från helt olika kulturer och hans familj skulle inte acceptera det utan föredra att jag var oskuld och yngre än honom. Så ja :(

Just nu är han beroende av föräldrarna ekonomiskt men när han fått jobb så ska vi sluta vara hemliga...

• Anonym (Älskarinna)

Jag har sedan 6 månader ett förhållande med en gift man. Vi träffas dagligen och har underbar sex. Har aldrig haft så bra sex förut.
    Vi umgås som ett vanligt par, förutom att han inte sover hos mig. 

Jag vill berätta för hela världen hur lycklig jag är, men vi måste hålla det hemligt...suck.

• Anonym (Älskare)

Hur kan ni få till det varje dag....? Avundsjuk.

• Anonym (Jag)

Jag hade ett hemligt förhållande med en 20år äldre kollega i två år. Efter två år kunde vi vara öppna med förhållandet. Nu har hela 6 år gått sen första dejt:)

• Gizmo
    Anonym (Jag) skrev 2019-11-26 08:37:13 följande:
    Jag hade ett hemligt förhållande med en 20år äldre kollega i två år. Efter två år kunde vi vara öppna med förhållandet. Nu har hela 6 år gått sen första dejt:)
    Grattis!
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (Älskare) skrev 2019-11-26 08:26:48 följande:
    Hur kan ni få till det varje dag....? Avundsjuk.
    Jag är sjukskriven och han arbetar. Vi ses före eller efter jobbet och ibland på lunchen.
  • Anonym (V)
    Anonym (Ganska hemligt) skrev 2019-11-25 20:29:22 följande:

Har ett förhållande med en 18 år yngre man, det är ganska hemligt. Folk vet att vi träffar någon men inget om åldersskillnaden.

Jag har dessutom barn och vi är från helt olika kulturer och hans familj skulle inte acceptera det utan föredra att jag var oskuld och yngre än honom. Så ja :(

Just nu är han beroende av föräldrarna ekonomiskt men när han fått jobb så ska vi sluta vara hemliga...

Riktigt motbjudande att han ljuger för att kunna snylta på sina föräldrar.
  • Anonym (Ganska hemligt)
    Anonym (V) skrev 2019-11-26 16:31:33 följande:

Riktigt motbjudande att han ljuger för att kunna snylta på sina föräldrar.

Nja, vi tänker att det är rätt illa av dem att inte acceptera den partner han väljer. Han har dessutom fått stå ut med mkt hemskt under uppväxten (misshandel av föräldrar etc) så tycker de kan lika gärna "betala tillbaka" såhär. Han ljuger inte, han har bara valt att inte nämna några fakta.
  • Anonym (V)
    Anonym (Ganska hemligt) skrev 2019-11-26 17:01:19 följande:

Nja, vi tänker att det är rätt illa av dem att inte acceptera den partner han väljer. Han har dessutom fått stå ut med mkt hemskt under uppväxten (misshandel av föräldrar etc) så tycker de kan lika gärna "betala tillbaka" såhär. Han ljuger inte, han har bara valt att inte nämna några fakta.

Bara han inte gnäller om han bara får laglotten eller ingenting beroende på var föräldrarna bor när det blir aktuellt.
Svar på tråden Hemligt förhållande