• Anonym (Anony­m)
    Mon 25 Nov 2019 15:28
    1653 visningar
    35 svar
    35
    1653

    Otrogen som fan!

    Nu vet jag faktiskt inte riktigt varför jag startar den här tråden, kanske bara behöver skriva av mig lite då detta är min egna hemlighet!

    Så här lyder min historia och bekännelse!
    Sedan 10 år är jag i ett förhållande med en kvinna där allt verkligen är toppen förutom en sak och just den här ena saken är varför det nu har blivit som det har blivit! Hon har aldrig haft någon sexlust medans min egna sexlust mer eller mindre är dopad. I början av vårat förhållande hade vi umgänge ca en gång i veckan som sedan blev en gång i månaden som sedan....ja ni förstår nog. Under 2018 hade vi sex sammanlagt två gånger. Under dessa år har jag fått stilla mina begär ensam vilket inte är detsamma som att ha en kvinna till hjälp.

    November 2018 via just familjeliv kom jag in på två stycken kontaktsidor som är inriktade på sex och jag blev medlem på dem båda. Nu ett år senare har jag träffat 18 olika kvinnor och haft sex med 17 av dessa och några av dem vid flera tillfällen utan min partners vetskap. Ska tilläggas att alla kvinnorna har varit medvetna om min relationsstatus och de flesta av dem har varit i samma situation som mig.

    Fråga på och berätta vilket svin jag nu är

  • Svar på tråden Otrogen som fan!
  • Anonym (Jvj)
    Mon 25 Nov 2019 15:34
    #1

    Har du inte dåligt samvete över hur du behandlar din fru? Hur kan du se din fru/eventuella barn i ögonen när du är så hemskt egoistisk och utan empati?

  • Anonym (Anony­mKvinn­a)
    Mon 25 Nov 2019 15:42
    #2
    +2

    Vad heter sidorna?

  • Anonym (Hm)
    Mon 25 Nov 2019 15:44
    #3

    Har du inte dåligt samvete?

  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Mon 25 Nov 2019 15:58
    #4

    Dåligt samvete självfallet men mindre än jag själv faktiskt trodde från först början.

  • Anonym (yyy)
    Mon 25 Nov 2019 16:08
    #5
    Anonym (AnonymKvinna) skrev 2019-11-25 15:42:33 följande:

    Vad heter sidorna?


    Dom finns inte, därför får vi inget svar på den frågan.
  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Mon 25 Nov 2019 17:42
    #6
    Anonym (yyy) skrev 2019-11-25 16:08:35 följande:
    Dom finns inte, därför får vi inget svar på den frågan.
    Finns inte? Det finns ett antal sådana sidor att välja bland men de som jag använt mig utav är klubb6 samt bodycontact.
  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Mon 25 Nov 2019 17:42
    #7
    Anonym (yyy) skrev 2019-11-25 16:08:35 följande:
    Dom finns inte, därför får vi inget svar på den frågan.
    Finns inte? Det finns ett antal sådana sidor att välja bland men de som jag använt mig utav är klubb6 samt bodycontact.
  • Anonym (man)
    Mon 25 Nov 2019 19:11
    #8
    Anonym (Anonym) skrev 2019-11-25 15:58:34 följande:

    Dåligt samvete självfallet men mindre än jag själv faktiskt trodde från först början.


    Det är ju inte så konstigt, du har ju kommit undan med det än så länge. Det verkliga dåliga samvetet kommer när du ser din partner utslagen och dina ungar gråtandes pga vad du gjort. Det är inte förrän då polletten trillar ner, just nu är det ju bara spännande och egolyftande och konsekvensfritt.
  • Mon 25 Nov 2019 22:50
    #9

    Jag har själv alltid haft stor sexlust. Detta matchade inte min tidigare partner som jag levt ihop med i 10+ år och som jag har barn ihop med. Han orkade aldrig ha sex och när han väl ville så ville han det tidigt på morgonen då han är en morgonmänniska och jag mer en kvällsmänniska. 

    Gick alltid omkring med kåtslag - värst var det kring ägglossning.. Har dock aldrig varit otrogen, även om jag många gånger velat och haft möjlighet till det. Det som alltid stoppade mig var - hur hade jag känt om det var ombytta roller och han var otrogen mot mig? 

    Jag är nyfiken på hur du hade känt om det var ombytta roller? 
    Kommer du berätta för henne? 

  • enable­007
    Tue 26 Nov 2019 07:55
    #10
    Anonym (AnonymKvinna) skrev 2019-11-25 15:42:33 följande:

    Vad heter sidorna?


    Bodycontact
Svar på tråden Otrogen som fan!