• lillepitbull

    Mensliknande blödning

    Hej!

    Jag har i över en vecka blödit, inte som mens, mindre... har mensvärk från och till. Förra helgen värk som om jag skulle gå av!! Onsdagen innan helgen - ägglossning...

    Har BIM om 8 dagar, blöder aldrig mellan gångerna... idag känns det VERKLIGEN som om jag ska få mens men jag blöder ju redan... fyller absolut inte en binda, utan får ha den som skydd i trosan bara...

    Är jag gravid? Fler som haft det såhär med blödning i över en vecka som började med nidationsblödning/smärtanfrånhelvetet?

    Ge mig lite hopp/svar.... annat än ingenting...

  • Svar på tråden Mensliknande blödning
  • Anonym (Test)

    Testa dig vid BIM men tror inte du är gravid.

    Dessutom att du har så ont. Hade det vart lite närmare inpå BIM så hade jag gissat på missfall medvetande på att du har så ont som sagt.

    Har inte hört att exempelvis en nidblödning ska göra så ont så det känns som att man går av på mitten.

  • Daphodil

    Hej! Tycker inte heller att det låter som en graviditet, men enda sättet att veta säkert är att vänta och sen testa. Lycka till!

  • Anonym (Enannan)

    Jag tycker att det låter som tvärt om.. Som ett missfall.

    Jag fick missfall i v9 och då hade jag som du, väldigt ont en dag sedan blödning och sen små blödningar i ca 1 vecka.

Svar på tråden Mensliknande blödning