• fffridaf

    Utebliven mens - blödning en dag?

    Hej!

    Är förrvirrad och undrar om andra vart med om liknande. Skulle haft mens 19/11 som aldrig kom, tog ett test som var negativt. Så misstänkte det var för tidigt ( vi har aktivt försökt).

    På lördagen BIM+5 fick jag mildare kramper och blödning. Såg ej ut som Nid-blödning då det såg mörkare än bilderna jag ?googlat? och mer än vad det verkar vara.

    Men såg inte ut som mens eller luktade. De var bara under lördagen sen slutade blödning.

    Kan de varit missfall? Tog ju inget positivt test innan, men samtidigt såg de inte alls ut som mens eller ?luktade?.

  • Svar på tråden Utebliven mens - blödning en dag?
  • Anonym (Blödning)

    Nidblödning brukar ju komma tidigare, allt från typ cirka 6 dagar efter ägglossning fram till strax innan mens.

    Kan ju ha vart ett missfall du har fått. Jag hade kanske tagit ett test om några dagar / en vecka ifall plusset kanske dröjer. Vissa kan ju plussa rätt sent. Men svårt att säga :/

  • JLES

    Under båda mina friska graviditeter har jag haft blödning kring BIM. Det har varit sparsamt båda gångerna, men har haft mensvärk båda gångerna. Ibland mer, ibland mindre. Det är inte tal om en nidis så sent utan en genombrottsblödning (kroppen tror fortfarande att det är dags för mens och släpper därför lite blod av ren vana). :) Det behöver inte alls vara ett missfall. Det är ingen garanti men jag skulle kolla så att testa höll sig starka eller blev starkare om möjligt. :) Vid mitt missfall blev testen svagare rätt så snabbt!

Svar på tråden Utebliven mens - blödning en dag?