• Tihi

    Hur få alla iCloud foton till telefonminnet?

    Om alla bilder ligger i iCloud och man vill få ner fotona i det faktiska telefonminnet hur gör man då? Fotona kan gärna vara på både iCloud och i telefonen om det går.

  • Svar på tråden Hur få alla iCloud foton till telefonminnet?
  • Kerubmamman

    Öppna Inställningar-> icloud-> Bilder -> Aktivera icloud-bilder


    Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Kerubmamman

    Jag missade en bit
    Öppna Inställningar-> Ditt namn -> icloud-> Bilder -> Aktivera icloud-bilder


    Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Tihi
    Kerubmamman skrev 2019-11-26 20:26:12 följande:
    Jag missade en bit
    Öppna Inställningar-> Ditt namn -> icloud-> Bilder -> Aktivera icloud-bilder
    Kommer dom att hamna i själva telefonens minne då? Försvinner dom från iCloud eller kommer dom att ligga dubbelt dvs i telefonen och i iCloud?
  • Kerubmamman
    Tihi skrev 2019-11-26 20:55:30 följande:
    Kommer dom att hamna i själva telefonens minne då? Försvinner dom från iCloud eller kommer dom att ligga dubbelt dvs i telefonen och i iCloud?

    Det kommer vara dubbelt. Det är meningen att man ska kunna komma åt bilderna från alla sina enheter.
    Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Tihi
    Kerubmamman skrev 2019-11-26 21:00:38 följande:

    Det kommer vara dubbelt. Det är meningen att man ska kunna komma åt bilderna från alla sina enheter. smile1.gif
    Jättebra! Tack!
  • Kverulant67

    Det är bla därför jag valde en android mobil från början för snart 15år sedan!
    Den är kompatibel med alla datorer och alla andra mobiler utom Iphone! Du avänder din mobil som en ren USB-sticka med bilder mm

Svar på tråden Hur få alla iCloud foton till telefonminnet?