• LillanL

Gravid??

Jag tog ett ÄL test 15/11 som var negativt, sedan ett test 16/11 som visade starkt positivt och sedan ett 17/11 som var negativt. Sambon och jag hade sex både 16/11 och 17/11. Enligt min Flo app skulle jag ha ÄL 16/11 men när jag la in resultatet om positivt test den 16e ändrade den datumet för ÄL till den 17e.

Den 20-21/11 började jag ana att mina tuttar började ömma, först tänkte jag inte på det men sen kom jag på att de bara ömmar en vecka innan mens och enligt appen hade jag 11 dagar kvar till mens. Sen har det bara blivit värre, kan inte gå i trappor utan att de gör asont, kan inte krama sambon riktigt heller. Har haft molvärk i magen sedan den 22/11 av och till, men inte så att det gör ont som mensvärk kan göra. I fredags 22/11 försovde jag mig till jobbet och jag har varit konstant trött sedan dess. Och hungrig är jag mest hela tiden också. Blev illamående igår kväll. Köpte gravtest idag men vill inte prova förrän BIM-4 och idag är det BIM-6. Vad tror ni? Kan jag vara gravid?

För kul tog jag ett ÄL test igår och det blev helt blankt men kontrollinjen var tokstark. Har hört att ÄL tester kan påtala graviditet.

Tankar någon?

• Svar på tråden Gravid??
  • Anonym (Anonym)

Ömmande bröst är också ett tecken på ÄL, så du vet. Din kropp är inte mekanisk och även om du inte haft det så förut (som du minns iaf) så kan det ha blivit så den här gången. Du skulle faktiskt kunna vara gravid till o med :)

Svar på tråden Gravid??