• Anonym (Good Wibes)

    Tips, klitorisvibrator

    Vill ha tips när det gäller klitorisvibrator! Vi använder oss då och då av leksaker och är ej varken nybörjare eller ovana men det har mest varit dildos, geishakulor och så en satisfyer.

    Frun får härliga orgasmer när hon själv med fingrarna onanerar klitoris samtidigt som vi har samlag men hon har nu fått besvär med handlederna och behöver hjälpmedel. Självklart kan jag slicka henne till orgasm, hon föredrar dock vårat vanliga sätt.

    Funderar på en wand men de ser otympliga ut. Dvs stora och känns som att de skulle vara i vägen vid penetrerande sex. Har vi någon här som kan komma med insikt och tips. Gärna om ni har någon pryl att rekommendera, tack!

  • Svar på tråden Tips, klitorisvibrator
  • Anonym (Klara)

    Jag tipsar om satisfyer pro deluxe. Osäker på hur den fungerar med penetrerande sex dock, med g- punktstav är den fantastisk!

  • Anonym (Good Wibes)
    Anonym (Klara) skrev 2019-11-27 22:36:32 följande:

    Jag tipsar om satisfyer pro deluxe. Osäker på hur den fungerar med penetrerande sex dock, med g- punktstav är den fantastisk!


    Tack, hon har redan en satisfyer, dock ej deluxen. Hon var sådär imponerad av den dock.
Svar på tråden Tips, klitorisvibrator