• Liljan3

    Tidiga symtom på graviditet innan bim

    Hej!

    Vore jättetacksam för andras erfarenheter gällande tidiga graviditetssymtom innan bim.

    Hade oskyddat sex på ÄL och fick en vecka därefter, alltså ca 1 vecka innan bim, en mycket sparsam rosaaktig blödning, det blev lite fläckvist rosa på den vita handduken. Även en stickande känsla i nedre buken under några timmar samma dag. Efterföljande vecka återkommande lågt sittande molvärk, ungefär som svag mensvärk. På bim-1 återigen mycket sparsam rosa flytning, syntes endast pytteliten på toapappret. Molvärken kvar, som alltså kommit och gått sedan äl+7. Lätt illamående, avsmak för sötsaker och ingen mens än. Jag har inte vågat ta ett test än då jag vill vänta till efter bim. Är det någon som känner igen symtomen och sedan plussat? Tacksam för era erfarenheter:)

  • Svar på tråden Tidiga symtom på graviditet innan bim
  • Daphodil

    Jag brukar få molvärk på kvällarna och bli jättetrött. I nuvarande graviditet hände dock inget av dessa, utan jag frös bara lite.

    Aldrig haft illamående, nidblödning eller metallsmak innan Bim.

    Lycka till!

  • Ginevi14

    Det som gjorde att jag tog ett graviditetstest var att jag frös ovanligt mycket, när jag skulle hoppa i duschen såg jag väldigt tydliga blodådror på brösten. Dagen efter det plussade jag svagt. Kan ha varit typ bim -2 eller så. Sen kom växtvärken och tröttheten kort efter det.

Svar på tråden Tidiga symtom på graviditet innan bim