• Sat 30 Nov 2019 09:20
    409 visningar
    3 svar
    3
    409

    Kramp (känns som värkar) på morgonen som gör att jag måste panik gå på toan. V 12, någon mer?!

    Hej som rubriken lyder så är det nästintill varje morgon som jag fått sånna här kramper/värkar. Känns verkligen som värkarna med storasyskon.

    Dom kommer snabbt och jag måste panik gå på toaletten, får sitta en stund för de kommer regelbundet sen är det lugnt kanske 10 min sen kommer det igen.

    Hade så första 10 veckorna sen lugna det sig och jag blev förstoppad istället men nu är det tillbaka

    Någon mer som haft liknande?! Vad kan det vara??

  • Svar på tråden Kramp (känns som värkar) på morgonen som gör att jag måste panik gå på toan. V 12, någon mer?!
  • Sat 30 Nov 2019 14:25
    #1

    Ingen?

  • Sun 1 Dec 2019 08:40
    #2

    Hej! Jag vet inte om det är samma som jag hade men när jag var gravid så fick jag typ krystvärkar kändes det som, ett tryck neråt så de kändes som ungen skulle komma ut. Men detta visade sig att vara urinvägsinfektion, de kunde tydligen göra så mycket :o

  • Sun 1 Dec 2019 08:43
    #3

    Men om du verkligen vill veta vad som står på så hade jag hellre gett dig rådet att ringa barnmorskan och fråga, ev skickar hon dig vidare eller kan ge dig ett bättre svar! Grattis till graviditeten och lycka till! :)

Svar på tråden Kramp (känns som värkar) på morgonen som gör att jag måste panik gå på toan. V 12, någon mer?!