• larssonc

    Svagt plus? Ser ni något?

    I torsdags tog jag detta test. Då syntes strecket bara på bild om man redigerade. Antog att det var spök då det var så svagt.



    Idag tog jag ett nytt och nu är det mycket tydligare irl och även tydligt blått. Hur stor är chansen att man får streck två gånger som ökar men det inte är riktigt?



    Ser ni något?

  • Svar på tråden Svagt plus? Ser ni något?
  • Anonym (Hmm)

    Jag tycker strecket ser lika svagt ut på alla foton.

    När har du bim?

    Tror du bör vänta ett par dagar och sen testa igen, alternativt testa med ett annat märke eller ett CB digitalt.

  • larssonc
    Anonym (Hmm) skrev 2019-11-30 18:18:07 följande:

    Jag tycker strecket ser lika svagt ut på alla foton.

    När har du bim?

    Tror du bör vänta ett par dagar och sen testa igen, alternativt testa med ett annat märke eller ett CB digitalt.


    Nej det är starkare nu. Översta bilden är hårt redigerad, syntes inte utan redigering. De andra bilderna är oredigerade. Har bim på måndag
  • Anonym (Hmm)
    larssonc skrev 2019-11-30 18:33:59 följande:

    Nej det är starkare nu. Översta bilden är hårt redigerad, syntes inte utan redigering. De andra bilderna är oredigerade. Har bim på måndag


    Okej. Måste då faktiskt fråga vad det är du undrar över?
  • larssonc
    Anonym (Hmm) skrev 2019-11-30 18:43:27 följande:

    Okej. Måste då faktiskt fråga vad det är du undrar över?


    Om det kan stämma att det är ett plus fast det är så svagt
  • Anonym (Sally)

    Väldigt, väldigt svagt plus, möjligen. Ta ett digitalt test istället! De är så mkt tydligare och bättre!

  • Anonym (53)

    Ser ingenting tyvärr, om man måste redigera bilden för att lyckas se något skulle jag inte lita på det heller.

Svar på tråden Svagt plus? Ser ni något?