• Tue 3 Dec 2019 00:07
    422 visningar
    0 svar
    0
    422

    Nackskada?

    Alltså jag mår så fruktansvärt dåligt. Innan idag jag bar min 7-månaders älskade tjej. Vet ej vad jag tänkte med och hoppas ej på några dumma kommentarer om hur korkad jag är men hade armen runt rumpan på henne och hon hänger över axeln och håller mig runt halsen. Skulle bara ta ett glas i andra handen med mig ut i köket och hon får för sig att kasta sig bakåt. Har inte hänt förr men fattar ju nu att det kommer ju hända igen. Trycker ifrån sig med sina händer och armar så hela hon liksom böjs bakåt och jag släpper ju glaset med andra handen och lyckas fånga ryggen men inte nacken och den åker bakåt. Hon blir jätteledsen men det går över snabbt. Hon var även lite ledsen innan då hon var trött och har sovit dåligt under dagen. Efter detta har hon panikgråtit i mellan åt men kunnat tröstats snabbt och nu ligger hon och sover men här Sitter jag och vågar inte ens sova för tänk om hon fått någon nackskada? Shaken baby grejen som dom föräldrar som har skakat sina barn. Är hon traumatiserad av detta? Tänk om jag somnar och något skulle hända henne i sömnen nu eller något sen över huvud taget. Är detta vanligt eller borde jag åka in till akuten? Jag tänkte åka in men sen när hon sover så gott nu så känns det ändå kanske dumt att väcka henne och stoppa in henne i bilen nu mitt i kalla natten. Usch jag blir galen. Hjälp någon ?

Svar på tråden Nackskada?