• Anonym (ledsen)

    min kille tänder inte på mig :(

    Jag är tillsammans med en yngre kille som jag vet älskar mig men han tänder inte på mig.
    Jag har försökt med typ allt för att han ska gå igång på mig men nej han vill inte.
    vet att han tittar på porr så fort jag inte är hemma, sen är jag inte intressant oavsett vad jag gör :(
    Jag vet vad han tittar på men spelar ingen roll, han blir inte hård ;( 
    Han är snällast i världen och tar så väl hand om mig som en älskling men inte när det kommer till sex. ska jag göra slut? 

  • Svar på tråden min kille tänder inte på mig :(
  • Pierott

    Om du ska göra slut kan ingen annan än du själv svara på.

    Kan du leva med att han inte tänder på dig och inte vill ha sex? Är svaret ja, inga problem. Fortsätt som ni gör. Är svaret nej, då får du lämna honom.

  • Praktisk58

    Asylsökare som väntar på uppehållstillstånd ?

    Varför är han med ngn han inte tänder på ?

    Bög som inte kommit ut ?

  • Anonym (Pratat?)

    Har har sagt att han inte tänder på dig? Har ni pratat om detta?

    Jag hade aldrig stannat med någon som prioriterar porr framför mig. Det är inte ett förhållande jag vill vara i.

  • Anonym (A)
    Pierott skrev 2019-12-04 20:40:30 följande:
    Om du ska göra slut kan ingen annan än du själv svara på.
    Kan du leva med att han inte tänder på dig och inte vill ha sex? Är svaret ja, inga problem. Fortsätt som ni gör. Är svaret nej, då får du lämna honom.
    Håller med
  • Anonym (Jenny)

    Jag hade inte velat vara med någon som kollar på porr hela tiden och sedan inte ens vill ta i mig. Fine att man inte alltid vill ha sex samtidigt, men jag skulle inte vilja vara med någon som inte var attraherad av mig.

Svar på tråden min kille tänder inte på mig :(