• MeandHim

    Tips på julklapp till mannen

    Har absolut ingen idé alls vad sambon ska få i julklapp, så alla tips mottages tacksamt!

    Länka gärna :) kanske vi kan tipsa varandra.

    Tänkte först köpa en golfvagn men den var så satans dyr, så max 1300:-

    Kläder har han i mängder, förra året fick han Bl.a ett grillset med hans namn ingraverat då han älskar att grilla. En väska och necessär oxå med hans namn på.

  • Svar på tråden Tips på julklapp till mannen
  • Roxwell

    Whiskey eller ölglas med namn? Finns fina på Rofa Design. Finns massa kul där om man vill ha något personligt :)

  • Alvina

    Någon upplevelse av något slag, beroende på vilka intressen han har. Du kanske kan hitta något som inte är allt för dyrt.

  • MeandHim
    Roxwell skrev 2019-12-04 23:53:30 följande:

    Whiskey eller ölglas med namn? Finns fina på Rofa Design. Finns massa kul där om man vill ha något personligt :)


    Rofa design har jag köpt massor på, riktigt bra sida Med bra grejer :)
  • MeandHim
    Alvina skrev 2019-12-05 00:04:42 följande:

    Någon upplevelse av något slag, beroende på vilka intressen han har. Du kanske kan hitta något som inte är allt för dyrt.


    Ja, jag Funderade på det, fallskärm men det var svindyrt!

    Köra bil... men 1000:- för en kvart känns sådär.
  • MeandHim
    XLinaX skrev 2019-12-05 00:17:22 följande:

    Jag har precis köpt biljetter till "Värmländsk voodoo".


    Haha ja det hade ju varit på hemmaplan :) han är dock inte så förtjust i dom, han är norrman och har mkt sämre humor än Oss värmlänningar hehe :p
  • XLinaX
    MeandHim skrev 2019-12-05 00:21:23 följande:

    Haha ja det hade ju varit på hemmaplan :) han är dock inte så förtjust i dom, han är norrman och har mkt sämre humor än Oss värmlänningar hehe :p


    Haha. Men biljetter till något annat kanske? Musik, sport?
  • MeandHim
    Dexter dot com skrev 2019-12-05 05:36:03 följande:

    Golfare är sällan nöjda med sitt spel så en privatlektion är säkert uppskattat.


    Bra tips! Han åker dock utomlands en gång om året och spelar med en tränare en vecka.

    Men golfkläder kanske :D
  • MeandHim
    XLinaX skrev 2019-12-05 00:28:45 följande:

    Haha. Men biljetter till något annat kanske? Musik, sport?


    Bra tips, ska kolla upp det :)
Svar på tråden Tips på julklapp till mannen