• Katela

    Gravid eller inte?

    Hej! 
    Försöker bli gravida, tajmar ägglossning och allt det där. En vecka efter ägglossning fick jag fruktansvärt ömma bröst, trötthet, svullen mage. JA, allt tyder på att jag är gravid. Ivrig som jag är köper jag på mig flera graviditetstest. ALLA visa negativt... Så frustrerande när man känner gravidsymtom. Jag skulle få mens i tisdags så nu har jag gått över 2 dagar. Fått en brun flytning och molande "mensvärk" men ingen mens! MEN FORTFARANDE negativa test!!! 
    Någon som + sent? eller sitter i samma sits? 

  • Svar på tråden Gravid eller inte?
  • Entusiastisk

    Mina "testa tidigt" test som man kunde testa med redan 7 dagar efter befruktning visade negativt både bim-3 och bim-1.. Sen testade jag inte förrän bim+5 och då var det positivt :)

    Håller tummarna att du bara har låg hormon nivå och att du snart får plusset :)

  • Katela

    Åååååh! Lite hopp! Så sjukt frustrerande! Hade du mensvärk när beräknad mens skulle komma? Jag har som molande värk 

  • Katela

    Åååååh! Lite hopp! Så sjukt frustrerande! Hade du mensvärk när beräknad mens skulle komma? Jag har som molande värk 

  • Katela

    Åååååh! Lite hopp! Så sjukt frustrerande! Hade du mensvärk när beräknad mens skulle komma? Jag har som molande värk 

  • Katela

    Åååååh! Lite hopp! Så sjukt frustrerande! Hade du mensvärk när beräknad mens skulle komma? Jag har som molande värk 

  • Katela

    Åååååh! Lite hopp! Så sjukt frustrerande! Hade du mensvärk när beräknad mens skulle komma? Jag har som molande värk 

  • 05emand

    Hej! Jag är i liknande situation som du! Jag har väldigt oregelbunden mens (PCO) & ätit p-piller i 4 år. Slutade ned dessa nu i augusti & har efter det haft mens i slutet av september & oktober. Denna månaden har den inte kommit ännu. (10 dagar sen om man utgår från de tidigare 2 månaderna) men bara negativa test. Har mått illa till & från senaste veckan, kräktes i tisdags morgon. Molande värk i nedre delen av magen och ryggen men inget plus... väldig är trött & lättirriterad med.

    Jag har läst att vissa inte plussar förens BIM+ 18 eller liknande så än finns det lite hopp kvar. Hoppas det går bra för dig och att du får ditt plus snart ????????

  • Katela

    shit va den spamma! inte meningen!
    Jag fick tid hos VC för ett blovprov i EM.... Det ska tydligen vara säkrare än sticka! Hoppas hoppas!!!
    Jag har exakt samma! Frustrerande när man har alla tecken på graviditet men det visar negativt! 

  • Entusiastisk
    Katela skrev 2019-12-05 12:36:51 följande:

    shit va den spamma! inte meningen!

    Jag fick tid hos VC för ett blovprov i EM.... Det ska tydligen vara säkrare än sticka! Hoppas hoppas!!!

    Jag har exakt samma! Frustrerande när man har alla tecken på graviditet men det visar negativt! 


    Fy ja! Håller alla tummar!
  • Entusiastisk
    Katela skrev 2019-12-05 12:36:51 följande:

    shit va den spamma! inte meningen!

    Jag fick tid hos VC för ett blovprov i EM.... Det ska tydligen vara säkrare än sticka! Hoppas hoppas!!!

    Jag har exakt samma! Frustrerande när man har alla tecken på graviditet men det visar negativt! 


    Fy ja! Håller alla tummar!
Svar på tråden Gravid eller inte?