• Anonym (Key)
    Thu 5 Dec 2019 17:06
    220 visningar
    4 svar
    4
    220

    Nyckel till mannens låsta k*k?

    Skulle du som kvinna vilja ha nyckeln till din partners låsta kuk och bestämma när och om han ska få stånd och orgasm? Endera att du tar upp det med honom eller att han frågar dig om du kan tänka dig att göra det. Hur gör du?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nyckel till mannens låsta k*k?
  • Anonym (Mhm)
    Thu 5 Dec 2019 18:44
    #1

    Ja det låter roligt Drömmer Det har faktiskt min pojkvän föreslagit men eftersom vi har långdistansrelation så känns det lite orimligt, då får han ju ha den i en månad Tungan uteMen kanske vid annat tillfälle när vi kan träffas oftare att det vore roligt. Vi hade ett tag så att han behövde be om lov för att få runka och filma det till mig medans, men det blev jobbigt pga olika tidszoner, haha. 


    Just det med inlåst tilltalar mig egentligen pga att då slipper jag vara orolig för otrohet. Tror inte han skulle vara det men jag är nojig ibland, men det slipper man ju tänka på då. Men ja, lite extremt med så lång tid. Jag har satt på honom motsvarigheten till ett hundhalsband på högerarmen istället, så att han ska minnas vem han tillhör varje gång han gör det Solig 

  • Thu 5 Dec 2019 19:12
    #2

    Man ska också komma i håg att den typen av kontroll, straff, förnedring är mycket hårdare än man kan tro. 
    Ett rapp med spöet svider. Men det här är ofta en frustration som byggs upp och påverkar mycket mer än man kan tro.
    Det kräver också ofta en rätt  hård hållning från kvinnan också.
    Men rätt utfört så kuvar man någon ordentligt. Skapar en dyrkan över det vanliga.

  • Anonym (Mhm)
    Thu 5 Dec 2019 20:59
    #3
    Tukt skrev 2019-12-05 19:12:38 följande:

    Man ska också komma i håg att den typen av kontroll, straff, förnedring är mycket hårdare än man kan tro. 
    Ett rapp med spöet svider. Men det här är ofta en frustration som byggs upp och påverkar mycket mer än man kan tro.
    Det kräver också ofta en rätt  hård hållning från kvinnan också.
    Men rätt utfört så kuvar man någon ordentligt. Skapar en dyrkan över det vanliga.


    Mm, nu brukar jag mest bara köra med "innan vi ses får du inte komma på en vecka" så att han är redo att tillfredsställa mig sedan Solig Och så ett antal rapp med bältet om han misslyckas {#emotions_dlg.flower}
  • Thu 5 Dec 2019 21:21
    #4

    Det svåraste med det är ju också att vara nära över tid, men inte få...

Svar på tråden Nyckel till mannens låsta k*k?