• Anonym (Äcklad)

Min tjej fiser sönder vårat förhållande

Min flickvän har ett mer avslappnat förhållande till fisar än vad jag har. Hon lägger av brakare i sängen och i soffan i tid och otid. Jag har bett henne att gå på toaletten och fisa, eller till ett annat rum. Men hon bara skrattar och säger typ "det är naturligt." Men detta gör att jag blir avtänd, och tappar lusten för henne. Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min tjej fiser sönder vårat förhållande
  • Plupp73

Du säger just det. Sedan får hon välja om du skall tappa lusten för henne och lämna.

• Anonym (r)

Gör hon det med flit t.ex gör att de låter högre eller är mer att de låter när de faktiskt måste ut och att hon försöker avdramatisera?

• Anonym (Anonym)

Men skärp er, det är en kroppslig funktion! Ni kan lika gärna förbjuda en person från att nysa, hosta, blinka och andas! Och bli kissnödig.

TS; jag antar att du aldrig någonsin släpper dig heller?

Snacka om att det finns folk som är fisförnäma x)

• Anonym (Äcklad)
    Anonym (r) skrev 2019-12-06 17:43:50 följande:

Gör hon det med flit t.ex gör att de låter högre eller är mer att de låter när de faktiskt måste ut och att hon försöker avdramatisera?

Hon gör det öppet och ogenerat. Hon verkar roas av det med.
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-12-06 17:49:07 följande:

Men skärp er, det är en kroppslig funktion! Ni kan lika gärna förbjuda en person från att nysa, hosta, blinka och andas! Och bli kissnödig.

Det är ofräscht att göra det framför andra, jag har bett henne gå undan.
  • Bjoer
    Anonym (Anonym) skrev 2019-12-06 17:49:07 följande:

Om någon som är kissnödig kissar i soffan och sängen skulle jag nog säga till om att göra det på toaletten istället...
  • Anonym (r)
    Anonym (Äcklad) skrev 2019-12-06 17:49:49 följande:
    Hon gör det öppet och ogenerat. Hon verkar roas av det med.

Om man har en mage som producerar mycket gas är det inget konstigt att fisa. Det är inte alltid man ens kan byta rum, rörelse i sig brukar kunna göra att fisen kommer ut ändå. Alla fisar är inte enkla att hålla inne.

Att roas av det är ett sätt att avdramatisera. Jag tycker inte heller att fisar är direkt tändande men såvida hon inte medvetet försöker göra fisarna ljudligare är det inte värt att bli upprörd.

• Anonym (Anonym)
    Bjoer skrev 2019-12-06 17:50:55 följande:
    Om någon som är kissnödig kissar i soffan och sängen skulle jag nog säga till om att göra det på toaletten istället...
    Gud nåde om det luktar från toan när hon gjort nr 2!

#luftenärfri
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Äcklad) skrev 2019-12-06 17:50:48 följande:
    Det är ofräscht att göra det framför andra, jag har bett henne gå undan.
    Du har några valmöjligheter:
    1) Limma igen hennes anus, rekommenderar Super Attack
    2) Skaffa en tjej som inte har varken anus eller matsmältningssystem (kanske med en sån där påse på magen?)
    3) Inse att du och alla andra på planeten fiser. Och ibland framför andra. Särskilt i ett förhållande.

Det finns säkert saker som du gör som inte är så fräscht heller. Live and let live. Eller live alone.
Svar på tråden Min tjej fiser sönder vårat förhållande