• Anonym (Frun)

Sexleksaker till honom

Jag tänkte köpa sexleksaker till min man i julklapp men alla leksaker går ju ut på kvinnans njutning typ.

Skulle gärna vilja ha tips på sexleksaker till män eller något en man skulle uppskatta

• Svar på tråden Sexleksaker till honom
  • Anonym (GiftKvinna)

Min man har fått penisringar och det använder han ibland. Vi har pratat om att köpa en lösfitta för han vill prova det och jag vill väldigt gärna se honom prova det.

Tidigare har han fått massageolja och glidmedel med smak!

• Anonym (Frun)
    Anonym (GiftKvinna) skrev 2019-12-06 22:31:02 följande:

Min man har fått penisringar och det använder han ibland. Vi har pratat om att köpa en lösfitta för han vill prova det och jag vill väldigt gärna se honom prova det.

Tidigare har han fått massageolja och glidmedel med smak!

Glidmedel med smak tänker jag att han ska få. Penisring gör den det extra skönt för honom?
  • Anonym (GiftKvinna)
    Anonym (Frun) skrev 2019-12-06 22:33:25 följande:

Glidmedel med smak tänker jag att han ska få. Penisring gör den det extra skönt för honom?

Min mans stånd blir hårdare och han upplever det som att han kan hålla på lite längre och att orgasmen blir något starkare för att det är ett tryck runtom.
  • Anonym (Saga)

Vi har köpt en massa grejer på wish, billigt och faktiskt riktigt bra kvalité. Det senaste bar en prostata massagestav som blev väldigt poppis.

Skoja till det med ett par handklovar, piska osv.

Testade köpa en lösvagina men den var typ lika liten som en bebis så den slängde vi direkt vi öppnade snoppen fick panik o gömde sig. Trodde den skulle va i mer mänsklig stl.

• Mattiask

Köp nått för prostatan, det är skönt. Jag lovar.
    Många män vågar ju inte utforska den men det är så skönt.
    Lycka till

• Anonym (H)
    Anonym (Saga) skrev 2019-12-06 22:43:27 följande:

Vi har köpt en massa grejer på wish, billigt och faktiskt riktigt bra kvalité. Det senaste bar en prostata massagestav som blev väldigt poppis.

Skoja till det med ett par handklovar, piska osv.

Testade köpa en lösvagina men den var typ lika liten som en bebis så den slängde vi direkt vi öppnade snoppen fick panik o gömde sig. Trodde den skulle va i mer mänsklig stl.

Fy fan vad vidrigt att du drar det till en bebis underliv.
  • Anonym (Frun)

Är en prostatastav mer uppskattat än en lösmuff?

• Mattiask
    Anonym (Frun) skrev 2019-12-06 22:58:57 följande:

Är en prostatastav mer uppskattat än en lösmuff?

Har inte prvoat lösmuff, men jag föredrar nog en stav, muffen står väl kvinnan för

PM om du vill, 

• Anonym (Frun)
    Mattiask skrev 2019-12-06 23:00:17 följande:

Har inte prvoat lösmuff, men jag föredrar nog en stav, muffen står väl kvinnan för

PM om du vill, 

Du har en poäng där
  • Starlite

Jag som man hade nog inte uppskattat penisringar.

Vad fan ska jag med dom här till hade jag tänkt.

Fleshlight eller en prostatadildo med vibrator hade jag uppskatta.

• Kabanoss
    Mattiask skrev 2019-12-06 23:00:17 följande:

PM om du vill, 

Fetish på gifta kvinnor?
  • Marshmallowgirl

Fleshlight definitivt! Som kvinna tycker jag det är upphetsande att se mannen använda den, eller vara den som använder den på honom ;)

• Anonym (Toys)
    Anonym (Frun) skrev 2019-12-06 22:22:36 följande:

Jag tänkte köpa sexleksaker till min man i julklapp men alla leksaker går ju ut på kvinnans njutning typ.

Skulle gärna vilja ha tips på sexleksaker till män eller något en man skulle uppskatta

Vad har han för sexleksaker idag då? Så ka. Det uteslutas om man ska ge dig tips
  • Anonym (CPKränktaLisa)
    Anonym (H) skrev 2019-12-06 22:46:11 följande:

Fan vad vidrigt att du tycker det är viktigt att berätta att du tycker det är vidrigt med en helt legitim storleksjämförelse med något i verkligheten.
  • Anonym (Knettan)

Här hittar du en del leksaker till män som är mer för den äventyrlige. Sannerligen roligare än någon mesig fleshlight.

bad-dragon.com/shop

Kolla under "Masturbators"

• Anonym (Saga)
    Anonym (H) skrev 2019-12-06 22:46:11 följande:

Är det jag som är vidrig?! Vi förväntade oss en i normal storlek och den var pytteliten, och ja den var helt vidrig och avskyvärd varför trot du vi slängde den.

Associerade inte till en bebis underliv utan endast storleken.
  • RättochSlätt

parvibratorer är grymt sköna, ena delen i fiffi och andra på klittan alternativ i rumpan :)
    Om du runkar/suger av honom passar den perfekt runt skaftet med lite saliv eller glidmedel.
    Sen passar väl egentligen de flesta leksaker som är för tjejer även killar, beror väl bara på hur mycket man vågar prova :D
    En buttplugg mindre storlek kanskeskulle uppskattas också

Svar på tråden Sexleksaker till honom