• Anonym (Krille)

Går det att använda Tinder för bara sexträffar?

Någon med erfarenhet av Tinder? Går det att hitta andra för one night stands där, eller söker folk bara förhållanden?

Och innan ni dömer, jag skulle givetvis vara öppen med att det bara är sex jag är ute efter. Skulle aldrig lura en tjej att jag vill ha mer än det.

Vad finns det annars för appar om man vill hitta one night stands?

• Svar på tråden Går det att använda Tinder för bara sexträffar?
  • Anonym (E)
    Anonym (Krille) skrev 2019-12-07 16:36:34 följande:

Någon med erfarenhet av Tinder? Går det att hitta andra för one night stands där, eller söker folk bara förhållanden?

Och innan ni dömer, jag skulle givetvis vara öppen med att det bara är sex jag är ute efter. Skulle aldrig lura en tjej att jag vill ha mer än det.

Vad finns det annars för appar om man vill hitta one night stands?

Det är många som använder tinder enbart för att hitta sex eller kk. Många har det redan i profiltexten. Vilket jag tycker att man ska ha så att båda på dejten är medvetna om vad det handlar om.

Jag vet inte hur lätt det är att träffa någon för just one night stands, men det är väl bara att testa antar jag. Förmodligen är det lättare än att hitta livslång kärlek.
  • Anonym (Krille)
    Anonym (E) skrev 2019-12-07 16:45:27 följande:
    Det är många som använder tinder enbart för att hitta sex eller kk. Många har det redan i profiltexten. Vilket jag tycker att man ska ha så att båda på dejten är medvetna om vad det handlar om.

Jag vet inte hur lätt det är att träffa någon för just one night stands, men det är väl bara att testa antar jag. Förmodligen är det lättare än att hitta livslång kärlek.
    Okej, tack för svar. Vill ju inte ge mig in på det om alla andra förväntar sig att söka efter förhållande. Men jag håller med att man ska vara tydlig, det är elakt att lura in någon på sex i löfte om ett förhållande som aldrig kommer.
Svar på tråden Går det att använda Tinder för bara sexträffar?