• Anonym (H)

    Yngre killar som är sugna på äldre kvinnor, vad beror det på?

    Vet inte vem frågan är riktad till.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-12-08 15:43
    Exempelvis om en 25-årig kille är intresserad av en 50-årig kvinna.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Yngre killar som är sugna på äldre kvinnor, vad beror det på?
  • Anonym (?)

    Hur mycket äldre menar du och i vilken ålder är "yngre killar"?

  • Anonym (Bebo)

    Man kanske helt enkelt är attraherad av den äldre kvinnan.

    Varför krångla till det med andra alternativ?

  • Anonym (Nisse)

    För att äldre kvinnor är bättre på att knulla,
    de vet vad de vill, de har erfaenhet, de har slutat bry sig om småsker och små skavanker, de har lärt sig älska både sin och andras kroppar precis som de är.
    Njuta fullt ut i alla positioner, utan att behöva tänka på hur ser jag ut  nu.......

  • Drottningen1970

    Har nog vare sig med en fetish att göra eller att de inte kan få tjejer i samma ålder.

    Har mer att göra med föreställningen om en sexuellt erfaren kvinna som tar för sig sexuellt utan hämningar, poserande och fejkstönanden.

  • Anonym (hurkieball)
    Anonym (Nisse) skrev 2019-12-08 16:17:09 följande:

    För att äldre kvinnor är bättre på att knulla,
    de vet vad de vill, de har erfaenhet, de har slutat bry sig om småsker och små skavanker, de har lärt sig älska både sin och andras kroppar precis som de är.
    Njuta fullt ut i alla positioner, utan att behöva tänka på hur ser jag ut  nu.......


    Instämmer  +  at dom är så mycket mer kvinnor på nåt sett, mera feminina och kurviga.  Åldersskillnaden kan va tändande i sig själv, dom triggar och hetsar dig på ett annat sett.. Både i klädsel, stil och "outfit". Sexiga underkläder är mer naturligt på dom, och inte så stylad. Hår, smink och dofter, allt känns mera naturligt och behagligt. Dom är oftast infertila, så man släpper allt tjatet om prevantion. Så mycket mer avslappnad och skönt, man kan bara "spruta och njuta".
  • Anonym (Kvinna 50)

    Det är många trådar om varför yngre män vill ha äldre kvinnor.

    Tänkte göra ett inlägg o betta min 50 cents...

    Själv tycker jag om attraktiva, vackra, människor som lever livet , utvecklar sig själva, håller sina kroppar i fin form, har värme o lätt att skratta. Som har det där.

    Ärligt talat så finns sådana män o kvinnor i alla åldrar, både mycket unga och mycket gamla. Det glädjer mig även när mycket unga killar visar sin uppskattning, men det skulle extremt mycket till för att jag skulle agera på det.

    Om en ung kille uppskattar en äldre kvinna kanske han tycker att hon är vacker kurvig rolig levande, oavsett ålder. Förmodligen gillar han även jämnåriga.

  • Anonym (Ragi)

    Om tjejer hans egen ålder inte vill ha han ska han inte intressera sig för mig så är det bara. Varför tror många killar att bara för att en tjej är äldre så ska hon vara tacksam över å få lite uppmärksamhet av en yngre kille? Vi är samma tjejer bara äldre och vi vill ha samma killar vi ville ha när vi var yngre säger jag. Tror många håller med mig i mitt tankesätt.

  • Oerhörd
    Anonym (Ragi) skrev 2019-12-08 19:43:26 följande:

    Om tjejer hans egen ålder inte vill ha han ska han inte intressera sig för mig så är det bara. Varför tror många killar att bara för att en tjej är äldre så ska hon vara tacksam över å få lite uppmärksamhet av en yngre kille? Vi är samma tjejer bara äldre och vi vill ha samma killar vi ville ha när vi var yngre säger jag. Tror många håller med mig i mitt tankesätt.


    Medhåll. Ligger snarare med mycket snyggare unga killar nu än när jag själv var ung. Jag är inte blind eller gaggig än ;)
  • Anonym (Stannar)

    Är det oftast yngre män 30-35 som det stannar vid?

  • Anonym (Ensam (50år))

    Jag är medlem på många dejtingsidor och får många svar från  unga killar i 20-30 åldern.
    Mycket smickrande, men det känns fel att ha ett förhållande eller sex med en kille som kunde vara min son.

Svar på tråden Yngre killar som är sugna på äldre kvinnor, vad beror det på?