• Solstorm73

    Samtalspartner

    Hur ska jag formulera mig så att FL inte tror att det är en kontaktannons? ;-D Jag söker faktiskt en klok individ till min man, att prata om sex och relationer med! Ett bollplank, en mejlkompis... en vän bara som är nyfiken och fördomsfri och som gillar att mejla om högt och lågt.

    Varför i allsin då? Jo vi är ett medelålders par som fått ett enormt uppsving i vårt sexliv. Experimenterar och leker mycket, vi har börjat nosa på trekanter med en man till. Min man älskar att se mig njuta och blir tänd av att jag tar för mig, därför ligger urvalet och sexchattandet helt och hållet på mig.

    Det innebär att jag får mycket bekräftelse och har många att ventilera våra äventyr med... men han har ingen utom mig och det gnager honom en del. Är det någon som skulle vilja messa med honom? Han är en genuint skön individ. <3

  • Svar på tråden Samtalspartner
  • Tecum

    Varför kan inte han delta i sexchattandet och urvalet? Om ni har sex ihop med andra kan ni väl samarbeta även i chatten?

    Jag tror att haken för FL är att du söker  åt honom. Hade han gjort det själv kanske det slunkit igenom censuren här.

Svar på tråden Samtalspartner