• Sun 8 Dec 2019 21:31
    389 visningar
    4 svar
    4
    389

    Hjälp att förstå en kk och vad är nästa steg?

    Jag har en kk som jag träffat i ett år. Det har varit ett par pauser på någon månad på min kks begäran men kkn har kommit tillbaka till mig. Nu har vi träffas i 1-2 månader men jag är väldigt återhållsam eftersom kkn har "dissat" mig tidigare.

    När vi ses så är det inte bara sex utan vi myser och kkn är väldigt kärleksfull i sina handlingar. Vi sover alltid med varandra när vi ses och ingen har bråttom hem om det inte är jobb. Så har det varit i stort sett hela tiden.

    Nu till mina funderingar. Jag träffade kkn när hen var berusad och då öppnade hen upp sig och sa saker som "tänk om vi var i ett förhållande", "älskling", "hjärtat" och hen sa även att hen tycker om mig men inte kan inleda något pga en viss anledning. Jag blev väldigt förvånad och gav väl ingen respons direkt.

    Vi har träffats efter det och kkn är lika kärleksfull i sina handlingar, dock inte verbalt. Jag har mina misstankar om att kkn har haft sex med andra efter sin "kärleksförklaring" vilket jag inte kan säga något om eftersom vi inte är exklusiva.

    Hur tolkar ni detta? Är det bullshit och fyllekärlek eller ligger det faktiskt något bakom? Om hen nu tycker om mig varför ligger hen då med andra?

    Jag har blivit väldigt sårad tidigare och därför kväver jag mina känslor men känner att det nog inte går längre.

    Väldigt tacksam för alla idéer och tankar kring detta.

  • Svar på tråden Hjälp att förstå en kk och vad är nästa steg?
  • Anonym (Tjejk­ompise­n)
    Sun 8 Dec 2019 22:03
    #1

    Kkn har nog känslor för dig men kan inte ha förhållande pga anledningen som den sade... och då ligger den med andra för att inte bli ännu mer kär i dig...

  • Sat 4 Jan 2020 00:10
    #2

    Ingen som har någon mer fundering?

  • Anonym (Känsl­or)
    Wed 8 Jan 2020 06:52
    #3

    Vet kkn om att du har känslor? Annars kanske hen går och tänker som dig...

  • Anonym (nja)
    Wed 8 Jan 2020 07:25
    #4

    Om du hoppas på mer än att vara KK så dra dig ur detta. Du kommer bara må dåligt. 
    Låter inte som om det är tillräckligt mycket känslor där för att KK:N ska vilja mer än vad som är nu. 

Svar på tråden Hjälp att förstå en kk och vad är nästa steg?