• Latinachica

    Trekant tips

    Hej

    Behöver tips på vart hittar man en tjej som vill vara med på en trekan

    Med mig o min man

    Vill prova på att ligga med en tjej

  • Svar på tråden Trekant tips
  • Anonym (Grus i dojjan.)
    Emmca skrev 2019-12-09 08:28:54 följande:

    Prata med någon väninna.


    Precis. Ta en väninna på brösten och se vad som händer...
  • Anonym (man)

    hej,

    Om du har en vännina som du känner, och umgås med och vet att killen är komfortabel med så varför inte? Mitt tidigare förhållande så hade vi sex med tjejens kompis och hon blev bara en bättre vän genom det. Var egentligen inget planerat eller diskuterat men vi bastade ihop och jag fick bara helt plötsligt stånd och tjejerna såg det genom handuken och börja skämta, o så ledde det snabbt till utmaningar och sluta i sex, ganska regelbundet. Vi är fortfarande väldigt bra vänner med stor respekt för varandra. Tidigare sambon blev tvungen och flytta utomlands pga jobb och vi separerade pga det, efter tiden.   Ligg bara inte med varandra när den andra inte är med, då blir det lite konstigt

  • TriC

    Att hitta en extra tjej är oerhört svårt, så tillvida ni inte båda ser ut som fotomodeller. Som någon redan skrivit så brukar det enklaste vara att försöka få till det med en väninna till kvinnan i paret. Berätta lite förtroligt för henne att din man pratar om att han skulle vilja ha med en kvinna, och fråga om hon har erfarenhet av sånt....som att du ber om lite råd och om hon tycker att det vore dumt att göra det. Då lär du snart märka om hon är intresserad av att vara den extra kvinnan. 

    Lycka till! 

  • Micke350

    Inte alls oerhört svårt! Vännina funkar men brukar kompliceras med dennes partner eller blivande. Roligaste är och skicka ut tjejen på stan och ragga förutsättningslöst (vill tjejen då ej ha med mig killen så funkar det också för oss då tjejsex är det viktigaste). Och swingers klubb för och knyta kontakter med par och tjejer....... Självklart så många som har erat önskemål då underlättar ju om man är attraktiva

  • Oerhörd

    Vill du prova tjejsex skulle jag rekommendera att du gör det utan din kille. Jag ligger gärna med tjejer, men har egna män så det räcker, jag är inte det minsta intresserad av någon annans. För det mesta är ni (eh, vi...) så förälskade att ni/vi är väldigt partiska, de är sällan så heta som ni/vi tycker att de är... Samma med parträffar, det är snudd på praxis att paren ber mig träffa dem utan min partner, skittråkigt, jag tycker ju liksom samma tillbaka, tjejen är oftast sexig och trevlig, men snubben kan jag gott vara utan. Mina egna är bättre :P

  • Latinachica

    Så lättast är att testa med en väninna säger ni

    Saken är bara att de väninnorna jag har är väldigt trista

    När det kommer till att prata om sex

    Allt är så tabu för dem

  • enable007
    Latinachica skrev 2019-12-09 17:07:12 följande:

    Så lättast är att testa med en väninna säger ni

    Saken är bara att de väninnorna jag har är väldigt trista

    När det kommer till att prata om sex

    Allt är så tabu för dem


    Eller så alla är likadana fast visa vill inte erkänna det . Finns ingen tabu om sex längre :)
Svar på tråden Trekant tips