• hejthea

    Spökstreck?!

    Hejsan!!Nu kommer jag med en sådan jobbig ? Är jag gravid?? fråga. ???? Hur som helst så planerar jag och sambon vårt andra barn. Har inte haft någon mens eller liknande utan vi har bara kört på. Mår riktigt illa, har ont i magen, brösten och allt sådant. Kunde ana ett litet streck på stickan men man såg det tydligare om man satte lampan bakom stickan så det lyste genom. Det syns nästan bara när man håller lampan bakom. Nu till min fråga om det är någon annan som haft så och varit gravid? Och jaaa, jag ska givetvis ta ett till test/ tidigt test eller vänta ett tag, kan ju liksom väl vara mens som är på intåg. Men man blir ju så nyfiken ????

  • Svar på tråden Spökstreck?!
  • meicc

    Ser vad du menar men det kan likagärna vara ingenting som en början till streck. Testa igen om några dagar som du säger!

  • Vevoz

    Man ska inte behöva hålla upp test mot ljus eller manipulera bilderna för att få ett plus tyvärr.

    Ser ingenting på den

  • Vevoz

    Man ska inte behöva hålla upp test mot ljus eller manipulera bilderna för att få ett plus tyvärr.

    Ser ingenting på den

  • Vevoz

    Man ska inte behöva hålla upp test mot ljus eller manipulera bilderna för att få ett plus tyvärr.

    Ser ingenting på den

Svar på tråden Spökstreck?!