• Anonym (Flickvän)

    Obekväm med min killes fetisher

    I mina tidigare förhållanden så tyckte jag det var roligt när killen hade en fetish. Det var något han gillade utöver det vanliga men han tände på allt det "vanliga" också. 
    Med min nuvarande är det annorlunda. Han har en fotfetish och fetish för svettlukt vilket jag absolut inte har nåt emot, men det känns som att han inte uppskattar resten av mig på "rätt" sätt eller vad man ska säga. Vi kan ha vanligt sex men när han smeker på mig så tar han knappt på bröst, rumpa etc som andra killar älskat. Utan han smeker liksom "allmänt" på kroppen och ibland tar han där med men det är som inget speciellt, verkar det som. 
    Nyligen bad han mig om sexiga bilder på min kropp (inte på fötterna för det har jag gett innan) och jag lade ner mkt tid på att ta dem och göra dem smakfulla fast sexiga. De är såna bilder som alla mina ex hade blivit galna av åtrå av. Han sa att de var fina och inte mycket mer. Jag frågade vad som var fint med dem och då sa han att jag har fina bröst. Jag undrade på vilket sätt (fiskade efter en komplimang antar jag...) och då sa han att de gjorde det mysigare att krama mig :/ Sen började han prata jobb istället. 
    Det känns inte som att han uppskattar mina kvinnliga attribut alls. Jag har en fin kropp som jag lagt ner tid på - kurvig med smal midja, yppiga fast inte hängiga bröst etc men det är som att han inte ser den :( 
    Tidigare så tärde det lite på mitt självförtroende för jag tänkte att jag kanske inte var så fin och det var därför han inte blev så attraherad av de delarna av min kropp men nu börjar det påverka min attraktion till honom. Jag börjar fundera på om han kanske egentligen är gay eller nåt. Killar har ju också fötter. 
    Vet inte vad jag ska göra. Jag älskar honom verkligen och vill inte göra slut om det går att undvika :/
  • Svar på tråden Obekväm med min killes fetisher
  • Anonym (Nina)

    Jag skulle nog akta mig för att låta nån ta nakenkort på mig. Vad händer den dagen det tar slut? Om det nu gör det alltså. Ni kanske blir ovänner.. du kan aldrig förstöra korten eller ens få tag i dom för dom har han på telefon och kanske padda ock dator. Tänk dig för är du snäll, många har råkat illa ut som litat på sin kille.

  • Anonym (Flickvän)
    Anonym (Nina) skrev 2019-12-12 02:36:36 följande:

    Jag skulle nog akta mig för att låta nån ta nakenkort på mig. Vad händer den dagen det tar slut? Om det nu gör det alltså. Ni kanske blir ovänner.. du kan aldrig förstöra korten eller ens få tag i dom för dom har han på telefon och kanske padda ock dator. Tänk dig för är du snäll, många har råkat illa ut som litat på sin kille.


    Jag är inte orolig över det, det var fina smakfulla (men sexiga) bilder. Skulle de hamna på internet så hade jag inte känt att jag behövde skämmas. Han har också skickat mig bilder flera gånger som är betydligt mer avslöjande än mina bilder, så tror inte han skulle våga göra något med mina bilder eftersom jag hade kunnat göra värre saker med hans. Så det är inte ett problem i alla fall Glad
  • Anonym (Q)

    Han tycker säkert att du är fin och sexig! Annars hade han väl inte bett dig om att skicka bilder?
    Men vad vill du att han ska säga egentligen?

    Är, i min värld, ganska osexigt att fiska efter komplimanger och bekräftelse som det verkar som att du gör.

  • Anonym (A)
    Anonym (Nina) skrev 2019-12-12 02:36:36 följande:
    Jag skulle nog akta mig för att låta nån ta nakenkort på mig. Vad händer den dagen det tar slut? Om det nu gör det alltså. Ni kanske blir ovänner.. du kan aldrig förstöra korten eller ens få tag i dom för dom har han på telefon och kanske padda ock dator. Tänk dig för är du snäll, många har råkat illa ut som litat på sin kille.
    Håller med
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (A) skrev 2019-12-12 12:04:46 följande:

    Håller med


    Hon har väl inte skrivit att hon varit naken? Har man inte med ansiktet så kan du heller inte kopplas till bilden.
  • Tukt

    Finns alltid en risk att man övertolkar saker i relationer. Säger inte att det är så, men ibland kan man gå och leta efter saker som egentligen faktiskt finns.
    Sedan känns det som ni inte pratat så mycket om vad ni tänder på, och era behov.
    Men är han fetischist som har sit fokus på just fötter, kommer han alltid se dessa som det finaste och sexigaste på dig. Det är inget han eller du kan påverka.
    Sedan kan man också fråga sig om det är en "ren" fetisch, då många sådana kombineras med andra turn-ons. Fötter kan ju också vara kopplat till dominans och undergivenhet (ja även det motsatta)
    Kanske är det så att han tänder på andra saker och på ett sätt han inte berättat. Och att det är en annan viktig orsak till hans beteende.
    Det enda tipset jag har att ge är att prata. Men kanske också att se dina fötter som ett projekt, på samma sätt som du gjort med din kropp.

  • t1000

    Han frågade ju efter bilder på din kropp. Så det är väl klart att han inte bara går igång på dina fötter???

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2019-12-12 13:54:23 följande:
    Hon har väl inte skrivit att hon varit naken? Har man inte med ansiktet så kan du heller inte kopplas till bilden.
    Spelar roll om inte pallet är med på bilden.
    Man kanske inte vill ändå!
    Ställ inte upp på något - alls! Tjejer har en jävla förmåga
    att göra saker de ångrar sedan. 
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hmm) skrev 2019-12-12 19:59:14 följande:

    Spelar roll om inte pallet är med på bilden.

    Man kanske inte vill ändå!

    Ställ inte upp på något - alls! Tjejer har en jävla förmåga

    att göra saker de ångrar sedan. 


    Näe, man gör ju som man vill.
  • Anonym (Asså va)
    Anonym (Hmm) skrev 2019-12-12 19:59:14 följande:

    Spelar roll om inte pallet är med på bilden.

    Man kanske inte vill ändå!

    Ställ inte upp på något - alls! Tjejer har en jävla förmåga

    att göra saker de ångrar sedan. 


    Hon har inte bett om din åsikt när det gäller nakenbilder.. Vill hon skicka det så låt henne göra det ditt förbannade moraltroll.. Sluta, tala om för folk vad de ska göra.. Du har inte ett skit med det att göra PUNKTSLUT
  • Anonym (Egentligen)

    Vad är egentligen skillnaden på om han tänder på dina fötter eller bröst? Båda är kroppsdelar på just din kropp. Visst det är inte det vanliga, men om man ser bortom det?

  • Anonym (eh)
    Anonym (Flickvän) skrev 2019-12-12 02:43:26 följande:
    Jag är inte orolig över det, det var fina smakfulla (men sexiga) bilder. Skulle de hamna på internet så hade jag inte känt att jag behövde skämmas. Han har också skickat mig bilder flera gånger som är betydligt mer avslöjande än mina bilder, så tror inte han skulle våga göra något med mina bilder eftersom jag hade kunnat göra värre saker med hans. Så det är inte ett problem i alla fall Glad
    Vad är vitsen med att ta nakenbilder när ni ändå ses och har sex och är ett par undrar jag? Jag trodde nakenbilder var mest till för när man inte kunde ses. Eller ses ni inte så ofta?
  • Anonym (eh)
    Anonym (Asså va) skrev 2019-12-12 20:42:51 följande:
    Hon har inte bett om din åsikt när det gäller nakenbilder.. Vill hon skicka det så låt henne göra det ditt förbannade moraltroll.. Sluta, tala om för folk vad de ska göra.. Du har inte ett skit med det att göra PUNKTSLUT
    Haha också är det precis det du gör själv!
  • Anonym (op)

    Min pojkvän har också fetisher som jag är obekväm med när han går in i dem som mest som du beskriver. Han är dock inte alltid så med mig, vi har "vanligt" sex också.

    Tror du behöver prata med honom. Förklara att du inte mår bra av bara fokus på fetishen, tror han liksom är förblndad av möjligheten att utöva den, då inte alla kvinnor vill det.

  • Tukt
    Anonym (op) skrev 2019-12-13 17:18:25 följande:

    Min pojkvän har också fetisher som jag är obekväm med när han går in i dem som mest som du beskriver. Han är dock inte alltid så med mig, vi har "vanligt" sex också.

    Tror du behöver prata med honom. Förklara att du inte mår bra av bara fokus på fetishen, tror han liksom är förblndad av möjligheten att utöva den, då inte alla kvinnor vill det.


    Fast att vara "förblindad" är ju precis det som ÄR en fetisch, annars är det bara en kink eller turn-on.
    Som fetischist kan man liksom inte stänga av om på sin "grej" lite efter behov. 
Svar på tråden Obekväm med min killes fetisher